فعالیت تیم‌های سیار واکسیناسیون کرونا در خرم‌آباد

فعالیت تیم‌های سیار واکسیناسیون کرونا در خرم‌آباد
شناسه خبـر : ۱۱۵۹۲۴ دوشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۴

سرپرست مرکز بهداشت شهرستان خرم‌آباد گفت: در عاشورای حسینی تیم‌های سیار واکسیناسیون برای تزریق واکسن کرونا در سطح مرکز استان فعال هستند.

به گزارش خبرنگار موج خبر، مسعود بهزادی فر امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به نقش واکسیناسیون در پیشگیری و کنترل بیماری کرونا اظهار داشت: در عاشورای حسینی به منظور تسهیل دسترسی همشهریان جهت انجام واکسیناسیون، علاوه بر فعالیت پایگاه‌های واکسیناسیون ناصر خسرو و گلدشت شرقی در شهرستان خرم‌آباد تیم‌های سیار واکسیناسیون مرکز بهداشت با همکاری اورژانس ۱۱۵، در میدان ۲۲ بهمن و خیابان بعثت مستقر و به خدمت رسانی به همشهریان عزادار حسینی پرداختند.

وی بیان کرد: مراکز منتخب غربالگری گلدشت شرقی و ناصر خسرو که علاوه بر نمونه گیری از افراد داری علائم بیماری کووید، در درمان سرپایی این بیماران نیز فعال هستند، در این روزهای تاسوعا و عاشورا حسینی نیز همچون سایر روزهای تعطیل فعال خواهند بود.

سرپرست مرکز بهداشت شهرستان خرم آباد از همشهریان خواست تا تمامی افرادی که ۶ ماه از تزریق آخرین نوبت واکسیناسیون آنها گذشته است و یا تا کنون سابقه واکسن خود را تکمیل نکرده‌اند، نسبت به تزریق نوبت یادآور واکسن اقدام کنند.

منبع خبر:مهر

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir