لزوم تزریق دوز یادآور واکسن در استان /استفاده از ماسک الزامی شد

لزوم تزریق دوز یادآور واکسن در استان /استفاده از ماسک الزامی شد
شناسه خبـر : ۱۱۵۴۸۹ یکشنبه ۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۲

استاندار لرستان گفت : با توجه به افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در استان، استفاده از ماسک و تزریق دُز یادآور واکسن ضروری است.

به گزارش موج خبر، فرهاد زیویار درحاشیه جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت بیماری کرونا در لرستان و شروع پیک جدید آن اظهار داشت: با توجه به شیوع پبک جدید کرونا جلسه ستاد ملی و استانی مقابله با بیماری کرونا پس از حدود دو ماه  در راستای  پیگیری آخرین وضعیت بیماری کرونا در  استان‌ها برگزار و تصمیمات لازم در این رابطه اتخاذ شد.

وی ضمن تاکید بر تزریق واکسن کرونا افزود: با توجه به افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در سطح کشور و به تبع آن استان لرستان در جلسه مقابله با کرونا لزوم تزریق  دوز یادآور واکسن و همچنین تمهیدات لازم  جهت تسهیل شرایط تزریق واکسن مورد تاکید قرار گرفت.  

استاندار لرستان با بیان اینکه بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا مدارس و دانشگاه ها در موعد مقرر بازگشایی می‌شوند عنوان کرد: با توجه به تعطیلات تابستان و فرصت مناسب تا بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها مقرر شد شرایط در اماکن آموزشی مانند تزریق واکسن دانش آموزان، اولیا و مربیان، رفع مشکلات سیستم‌های تهویه و سایر موارد به گونه‌ای مهیا شود که در آغاز سال تحصیلی تمامی مدارس و دانشگاه‌ها آموزش حضوری را در دستور کار داشته باشند.

وی در خصوص آخرین وضعیت استان نیز گفت: در حال حاضر شهرهای خرم آباد و الشتر در وضعیت قرمز، کوهدشت در وضعیت نارنجی، دلفان در وضعیت آبی و سایر شهرستان‌ها در وضعیت زرد کرونا قرار دارند.

استاندار لرستان با اشاره به اهمیت استقبال از تزریق دوز یادآور واکسن، افزود: در خصوص مراسمات ایام محرم نیز اینگونه مقرر شد که با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک، منعی برای برگزاری عزاداری‌ها وجود نخواهد داشت.

انتهای پیام/

منبع خبر:ایلنا

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir