خرید گندم و کلزا کشاورزان لرستانی توسط ۱۷ مرکز تعاون روستایی

خرید گندم و کلزا کشاورزان لرستانی توسط ۱۷ مرکز تعاون روستایی
شناسه خبـر : ۱۱۵۱۵۰ شنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۲

ازنا- مدیر تعاون روستایی لرستان گفت: محصول گندم و دانه روغنی کلزا از کشاورزان استان از طریق ۱۷ مرکز وابسته به این نهاد خریداری می‌شود.

به گزارش خبرنگار موج خبر، امین نیایی فرد امروز شنبه در بازدید از مراکز خرید گندم و کلزا در شهرستان ازنا ضمن رضایت از نحوه خرید در این شهرستان اظهار داشت‌: کار خرید گندم و کلزا در این شهرستان هم زمان با آغاز فصل برداشت محصول آغاز شده و مراکز خرید شبکه تعاون روستایی در نقاط روستایی این شهرستان آماده دریافت گندم و کلزا مازاد بر نیاز کشاورزان هستند.

وی در خصوص امر واجب زکات نیز عنوان کرد: در سال زراعی جدید با هماهنگی حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان و مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در تعاون روستایی لرستان اقدام به نصب بنر و توزیع تراکت و راه اندازی میز زکات برای تبلیغ این امر واجب اقدام کرده ایم.

مدیر تعاون روستایی لرستان بیان داشت: در سال زراعی جاری ۱۷ مرکز وابسته به شبکه تعاون روستایی استان آماده دریافت محصول گندم و دانه روغنی کلزا از کشاورزان استان هستند.

نیایی فرد گفت: با تصمیم شورای اقتصاد در حال حاضر گندم با قیمت ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان و کلزا ۲۳ هزار تومان از کشاورزان دریافت می‌شود.

منبع خبر:مهر

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir