اماکن عمومی پل‌دخترملزم به وظایف ابلاغی مناسب سازی هستند/ ضرورت صرفه جویی 30 درصدی برق در ادارات

اماکن عمومی پل‌دخترملزم به وظایف ابلاغی مناسب سازی هستند/ ضرورت صرفه جویی 30 درصدی برق در ادارات
شناسه خبـر : ۱۱۴۳۱۶ چهارشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۱

دادستان عمومی و انقلاب پل‌دختر گفت: کلیه اماکن عمومی ادارات و دستگاه‌های مشمول آیین نامه مناسب سازی جهت رعایت حقوق معلولان ملزم به انجام وظایف و تکالیف ابلاغی هستند.

به گزارش موج خبر از پل‌دختر، علی امرایی در جلسه کمیته مناسب سازی شهرستان پل‌دختر بر تشکیل کمیته نظام مهندسی در راستای نظارت بر مناسب سازی تاکید کرد و افزود: قصور و تقصیر تمام دستگاه‌های مربوطه در این زمینه در شهرستان و استان بررسی و پیگیری می‌شود.

وی یادآورشد: اداره بهزیستی پل‌دختر به عنوان دبیر کمیته مناسب سازی بایدپس از بازدید از تک تک ادارات و دستگاه‌ها ، سازمان‌ها و اماکن عمومی مشمول این قانون قصور آنها را بررسی و نتیجه را اعلام کند.

دادستان پل‌دختر گفت:اداره بهزیستی به نسبت اصلاح  یا احداث مناسب سازی برابر استانداردهای کمیته فنی در ادارات و اماکن عمومی برای آنها فرجه زمانی در نظر بگیرد تا در صورت عدم اجرا دلیل و قصور آن پیگیری شود.

وی افزود: چنانچه این قصور به علت کمبود اعتبارات شهرستانی یا استانی باشد و یا نیاز به پیگیری در سطح کشور داشته باشد به طور حتم بررسی می‌شود تا حداقل در صورت عدم اختصاص ردیف بودجه برای سال آینده لحاظ شود.

امرایی به صرفه جویی ۳۰ درصدی برق در ادارات شهرستان اشاره و یادآورشد: جهت جلوگیری از خاموشی‌های تابستان در منازل وبرای رفاه حال شهروندان ادارات شهرستان ملزم به رعایت صرفه جویی ۳۰ درصدی هستند که از ۱۷ خردادماه جاری آغاز و تا ۱۵ تیر ادامه دارد.

دادستان پل‌دختر گفت: اجرای صرفه جویی ۳۰ درصدی برق درادارات شهرستان درطول هفته از شنبه تا چهارشنبه است که باید با مدیریت صحیح همراه باشد و نظارت دقیق از سوی متولیان امر در این زمینه لازم الاجرا است.

انتهای پیام/

منبع خبر:فارس

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir