ورود بیش از ۵ هزار پرونده به تعزیرات لرستان/ ۳۱ پرونده احتکارتشکیل شد

ورود بیش از ۵ هزار پرونده به تعزیرات لرستان/ ۳۱ پرونده احتکارتشکیل شد
شناسه خبـر : ۱۱۴۰۶۸ دوشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۰

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان از تشکیل ۳۱ پرونده احتکار شامل روغن، ماکارونی، شکر، برنج، گندم، تخم‌مرغ، پودر لباسشویی، آرد و .... طی سال جاری تاکنون خبر داد.

به گزارش موج خبر از خرم‌آباد، حمید القاصی مهر ظهر امروز در تشریح آخرین آمار پرونده‌های ورودی به تعزیرات لرستان، اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون ۵ هزار و ۶۷۹ فقره پرونده به اداره‌کل تعزیرات استان ارجاع داده شده است.

وی خاطرنشان کرد: از این تعداد پرونده، ۵ هزار و ۱۱۶ مورد مربوط به حوزه کالا و خدمات با میزان محکومیت۸۷ میلیارد ریال بوده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان، ۴۶۸ پرونده از پرونده‌های ورودی به این مجموعه در سال جاری را در حوزه قاچاق کالا و ارز عنوان و تصریح کرد: میزان محکومیت این تعداد پرونده بالغ بر ۳۸۹ میلیارد ریال بوده است.

القاصی مهر بیان داشت: همچنین ۹۵ پرونده در حوزه دارو و درمان با محکومیت ۲ میلیارد ریال به ثبت رسیده است.

وی همچنین از تشکیل ۳۱ پرونده احتکار شامل روغن، ماکارونی، شکر، برنج، گندم، تخم‌مرغ، پودر لباسشویی، آرد و .... طی سال جاری تاکنون خبر داد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان با اشاره به رصد بازار عرضه و توزیع، افزود: اکیپ‌های بازرسی به صورت ۲ شیفته در روز بر نحوه عرضه کالا در بازار نظارت می‌کنند، ضمن اینکخ مردم می‌توانند از طریق سامانه ۱۳۵ گزارشات و شکایت‌های خود را بیان کنند.

انتهای پیام/

منبع خبر:فارس

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir