امروزه ارتباطات و روابط عمومی یک علم منحصر به فرد است

امروزه ارتباطات و روابط عمومی یک علم منحصر به فرد است
شناسه خبـر : ۱۱۳۷۴۲ جمعه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰

خرم‌آباد - مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان گفت: امروزه ارتباطات و روابط عمومی یک علم منحصر به فرد، یک خلاقیت ویژه و یک هنر چندگانه است.

به گزارش روز جمعه ایرنا  از روابط عمومی استانداری لرستان علی جهان آرا در برنامه نشست صمیمی استاندار لرستان با مسوولان روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی که به مناسبت گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی برگزار شد، اظهار داشت: این نشست به پاس تکریم از همکاران روابط عمومی برگزار شده و نشستی صمیمی و اثرگذار خواهد بود.

وی با تشکر و قدردانی از زحمات همه همکاران پرتلاش و ساعی و فعال در حوزه روابط عمومی اظهار داشت:  قبلا از همکاران روابط عمومی به چشم بینا و گوش شنوا یاد می‌شد اما امروزه به علت گسترش حوزه ارتباطات می بایست از روابط عمومی به عنوان پای دونده، دست نویسنده، قلب تپنده و احساس گیرنده هم یاد بشود.

 جهان آرا افزود: همکارانی که عمده تلاششان در جهت بهبود ارتباط بخشی بین مردم و مسوولان است و با تولید محتوا و خبر سعی در ایجاد باور پذیری و اعتماد سازی مردم نسبت به خدمتگزاران آنها دارند .

وی خاطرنشان کرد: امروزه ارتباطات و روابط عمومی یک علم منحصر به فرد،یک خلاقیت ویژه، یک هنر چندگانه، یک ظرفیت بی نهایت و در کل یک حوزه وسیع و تاثیرگذار در جذب و اقناع افکار عمومی مردم جهت هماهنگی، همراهی ، پشتیبانی، ابهام‌زدایی، شفافیت سازی و اطمینان بخشی به مردم و تحرک بخشی به مدیران در جهت این ارتباط تنگاتنگ است تا در سایه آن خدمات به مردم باورپذیر و اطمینان بخش باشد.

مدیرکل روابط عمومی استانداری لرستان گفت: زمانی ما می توانیم از کارمان راضی باشیم که آثار این تلاش و فعالیت در جهت گیری و رضایت مردم قابل محاسبه و رو به رشد باشد. یعنی مردم به محرک های ارتباطی ما پاسخ بدهند و ارتباطی دوستانه و محترمانه شکل بگیرد و روند آن رو به رشد باشد.

 وی افزود: بعضی وقت ها اصرار بر موضع ممکن است موجب کاهش این ارتباط باشد لذا می طلبد راه های خلاقانه و هنرمندانه دیگری هم انتخاب و به کار گرفته شود.
 
جهان آرا خاطرنشان کرد: بعضی وقت ها  اقرار به یک خطا،یک پوزش و عذرخواهی کار هزاران پاسخگویی و جوابیه را می دهد یعنی روابط عمومی توجیه گر اشتباه نیست بلکه مامن مطمئنی برای صداقت و پاسخگویی صادقانه به مردم است زیرا مردم تشنه صداقت و راستی و حقیقت هستند و روابط عمومی می تواند سقای خوبی برای این عطش باشد.

منبع خبر:ایرنا

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir