پنجمین روز بدون مرگ و میر کرونا در لرستان ثبت شد

پنجمین روز بدون مرگ و میر کرونا در لرستان ثبت شد
شناسه خبـر : ۱۱۳۶۱۳ دوشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۳

خرم‌آباد - معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: هیچ مورد مرگ و میری طی ۲۴ ساعت گذشته به دلیل کرونا در استان ثبت نشده و شمار روزهای متوالی، بدون مرگ بیماران کووید ۱۹ به پنج روز رسیده است.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی لرستان مریم کوشکی اعلام کرد: هم اکنون ۶۰ بیمار مبتلا و مشکوک به کرونا در مراکز درمانی این استان بستری و تحت درمان هستند.

وی با بیان اینکه شمار جانباختگان این ویروس در لرستان همچنان ۲ هزار و ۸۴۲ نفر است ادامه داد: ۱۹مبتلای جدید به کرونا طی شبانه روز گذشته در این استان شناسایی شد و شمار مبتلایان نیز به ۲۱۸ هزار و ۲۰۸ نفر رسید.

وی اظهار داشت: سه میلیون و ۶۱۴ هزار و ۸۶۴ دُز واکسن کرونا تاکنون تحویل استان و سه میلیون و ۴۴ هزار و ۲۰۱ دُز آن تزریق شده است.

کوشکی  بیان کرد: درصد واکسیناسیون دُز سوم کرونا در لرستان پایین است و تاکنون ۳۵.۷ درصد از جمعیت هدف استان دُز سوم، حدود ۷۹.۳ درصد دُز دوم و ۸۹.۲ درصد دُز اول را تزریق کرده اند.

هم اکنون هیچ شهرستانی از لرستان در وضعیت قرمز یا نارنجی شیوع کرونا قرار ندارد، ازنا، بروجرد، پلدختر، چگنی، خرم‌آباد، دلفان، سلسله، کوهدشت و رومشکان در وضعیت زرد و شهرستان‌های الیگودرز و دورود در وضعیت آبی هستند.

منبع خبر:ایرنا

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir