۲ انبار روغن خوراکی احتکار شده در پلدختر کشف شد

۲ انبار روغن خوراکی احتکار شده در پلدختر کشف شد
شناسه خبـر : ۱۱۳۵۱۳ پنجشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۴

خرم آباد - ایرنا – رییس تغزیرات حکومتی پلدختر گفت: ۲ انبار روغن خوراکی در یکی از مناطق این شهرستان شناسایی و مقدار سه تن و ۳۰۰ کیلوگرم روغن خوراکی احتکارشده کشف شد.

اسکندر محمدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار موج خبر در پلدختر اظهار داشت:  در یک انبار در شهرستان پلدختر ۴۶۲ حلب و در انبار دیگر ۲۰۰ حلب روغن خوراکی پنج کیلوگرمی کشف شدکه بلافاصله کالاهای مکشوفه با کنترل و نظارت در چرخه عرضه  قرار گرفت و بین متقاضیان به نرخ روی جلد توزیع شد.

رییس تعزیرات حکومتی پلدخترگفت: این اداره با اختیارات جدیدی که از مراجع ذی صلاح به آن واگذار شد با افرادسودجو که اقدام به احتکار، گران فروشی کنند و درعرضه  کالا و اجرای طرح اصلاح یارانه ها اخلال و نابسامانی  ایجاد کنند به صورت جدی برخورد خواهد کرد.

وی پیرامون اختیارات جدید تعزیرات اشاره کرد و افزود: در گذشته  جریمه ها بازدارنده نبود و متخلفان حاضر بودند سریع جریمه را پرداخت کنند اما جریمه های تعزیرات طبق مصوبه جدید به پنج برابر افزایش یافته است.

محمدی یادآورشد: طبق مصوبه جدید هر واحد صنفی متخلف علاوه بر جریمه سنگین و بازدارنده  تابلو تخلف در سردرب آن نصب و اگر لازم باشد مغازه اش پلمپ خواهد شد.

رییس اداره تعزیرات حکومتی پلدختر از شهروندان خواست به محض اطلاع از هرگونه فعالیت های اقتصادی خارج از شبکه توزیع و غیر مجاز مراتب را در اسرع وقت به سامانه ۱۲۴ اداره صمت و ۱۳۵ اداره تعزیرات حکومتی گزارش کنند.

منبع خبر:ایرنا

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir