برنامه‌های جذاب تبلیغات اسلامی در ماه رمضان/ پویش‌های «برآورده‌ کردن آرزوها» و «بهترین دعا» اجرا می‌شود

برنامه‌های جذاب تبلیغات اسلامی در ماه رمضان/ پویش‌های «برآورده‌ کردن آرزوها» و «بهترین دعا» اجرا می‌شود
شناسه خبـر : ۱۱۲۳۵۶ چهارشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۰

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان گفت: برنامه‌های متنوعی برای ماه رمضان در نظر گرفته شده است نه از جمله آنها اجرای پویش‌های «نذر نان»، «برآورده‌ کردن آرزوها»، «بهترین دعای روز» و «معرفی کتاب» است.

به گزارش موج خبر از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی قدرتی شامگاه سه‌شنبه در نشست خبری با خبرگزاری‌های استان لرستان گفت: جهاد تبیین را که مقام معظم رهبری سال گذشته چندین بار مطرح کردند یک طرف آن طلبه‌ها و یک طرف آن رسانه‌ها هستند.

وی با بیان اینکه فرهنگ لغتی که برای شناخت و فهم جهاد تبیین باید به آن رجوع کنیم خود مقام معظم رهبری و منظومه فکری ایشان است، افزود: رهبر معظم انقلاب در چند محور جهاد تبیین را بیان کرده‌اند، ما روی سه محور باید کار ویژه انجام دهیم. یکی منطق حکمرانی جمهوری اسلامی و چرایی به وجود آمدن نظام جمهوری اسلامی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان ادامه داد: محور دوم تبیین و مشخص کرده چهره‌های حق و باطل و نشان دادن مصداق‌ها است و سومین محور اینکه دستاوردهای انقلاب اسلامی تبیین شده و برای مردم بیان شود.

وی در ادامه به برنامه‌های تبلیغات اسلامی در سال ١۴٠١ اشاره و خاطرنشان کرد: امسال محور کار ما بحث جهاد تبیین است و در کنار آن چند رویداد بزرگ فرهنگی را در استان برگزار خواهیم کرد.

قدرتی با بیان اینکه در ماه رمضان همه مساجد استان با حفظ دستورالعمل‌های بهداشتی پذیرای نمازگزاران هستند، عنوان کرد: در این ایام ٨۶۶ مبلغ دینی به مناطق مختلف استان اعزام می‌شوند.

وی به راه‌اندازی چند پویش در ایام رمضان اشاره کرد و افزود: پویش افطاری ساده، پویش «بهترین دعای روز»، پویش «برآورده کردن آرزوهای بزرگ کوچک» و پویش «معرفی کتاب» از جمله برنامه‌های تبلیغات اسلامی برای ایام ماه رمضان است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان گفت: برای ایام ماه رمضان ویژه برنامه‌هایی نیز برای ادارات در نظر گرفته شده است؛ از جمله محفل قرآنی و کلاس اخلاق برای کارکنان ادارات استان با حضور نماینده ولی فقیه در لرستان، جشنواره فرهنگی در قالب مسابقات برای کارمندان و خانواده آنها و همچنین جام ورزشی ویژه رمضان که در این ایام برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه ١١۴ جلسه قرآنی خانگی در این ایام تاسیس خواهد شد، بیان داشت: در این ایام برنامه‌های مناجات خوانی در همه شهرهای استان در حال برگزاری است و در شهر خرم‌آباد نیز ۵ محفل مناجات خوانی داریم.

قدرتی در ادامه از برگزاری همایش بزرگ روزه اولی‌ها در روز هشتم رمضان خبر داد و یادآور شد: پویش امام شناسی و پویش نذر نان را نیز در این ایام خواهیم داشت.

وی در پایان گفت: تولید محتوا در حوزه‌های مختلف از برنامه‌های مهم ما است و از طرفی بسیاری از برنامه‌های روتین دیگر را برگزار می‌کنیم و در کل بدنبال اجرای برنامه‌ها مطابق با ضائقه مردم هستیم. 

انتهای پیام/

منبع خبر:فارس

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir