احداث درمانگاه فرهنگیان مطالبه فرهنگیان بروجردی/خیرین مشارکت کنند

احداث درمانگاه فرهنگیان مطالبه فرهنگیان بروجردی/خیرین مشارکت کنند
شناسه خبـر : ۱۱۲۳۳۹ سه شنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۹

بروجرد- معاون مدیرکل و مدیر آموزش‌وپرورش بروجرد احداث درمانگاه فرهنگیان را مطالبه فرهنگیان بروجردی دانست و از خیرین خواست در این زمینه مشارکت کنند.

به گزارش خبرنگار موج خبر، محمد مهرافزون امروز سه شنبه در جلسه با خیرین سلامت بروجرد پیرامون درمانگاه فرهنگیان شماره ۲ اظهار داشت: اداره کل آموزش و پرورش بروجرد با داشتن بیش از ۶۲ هزار دانش آموز و هشت هزار فرهنگی شاغل و بازنشسته بیشترین نیروی انسانی را دارا است.

وی ادامه داد: تقریباً نیمی از این افراد ساکن در شهرک‌های اطراف شهر هستند و با توجه به این موضوع که هیچ درمانگاهی در این محدوده وجود ندارد لازم دانستیم که نسبت به مطالبه همکاران در خصوص ایجاد درمانگاه اقدام عملی صورت گیرد.

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش بروجرد ادامه داد: در سال گذشته با پیگیری‌های مستمر از دانشگاه علوم پزشکی استان و اداره کل آموزش و پرورش توانستیم پروانه درمانی را کسب کنیم.

مهرافزون گفت: برای احداث و تأسیس درمانگاه جانمایی فضایی مناسب صورت گرفت و عملیات آماده سازی آن شروع شده است.

وی یادآور شد: با توجه به هزینه‌های بالای احداث درمانگاه پیگیر جذب خیرین در این رابطه شدیم و خدا را شکر تا به حال توانستیم چندین خیر را با همت و تلاش خیر فرهنگی مجتبی دباغی جذب کرده و با سرعت بالاتری کار عمرانی این فضا را ادامه دهیم.

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش بروجرد افزود: در راه خدمت رسانی به فرهنگیان و دانش آموزان این شهرستان دست یاری به سوی خیرین بزرگوار دراز می‌کنیم و دست آنان را می‌بوسیم.

منبع خبر:مهر

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir