عضویت فدراسیون کونگ‌فو در کمیته ملی المپیک راه را برای المللی‌تر شدن این رشته هموار می‌کند

عضویت فدراسیون کونگ‌فو در کمیته ملی المپیک راه را برای المللی‌تر شدن این رشته هموار می‌کند
شناسه خبـر : ۱۱۱۵۱۳ پنجشنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۵

سنندج- ایرنا- دبیر فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی گفت: عضویت افتخاری فدراسیون کونگ فو کشورمان در NOC (کمیته ملی المپیک) راه را برای بین المللی‌تر شدن این رشته بیشتر هموار می‌کند.

به گزارش موج خبر، مهدی صداقت روز پنجشنبه در مجمع انتخابات هیات کونگ فو استان کردستان در شهر سنندج اظهار داشت: هفته جاری شاهد ۲ اتفاق خوب برای رشته کونگ فو در کشور بودیم که یکی برگزاری مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون‌های جهانی و آسیایی "توآی" (رشته رزمی ایرانی زیرشاخه کونگ فو) و دیگری عضویت افتخاری فدراسیون کونگ فو کشورمان در کمیته ملی المپیک بود.

وی با اشاره به اینکه پاشنه آشیل رشته کونگ فو، بین المللی شدن آن است، افزود: قطعا حضور ما در سطح بین المللی و در صورت تحقق المپیک، به شکوفاتر شدن ورزشکاران و استعدادهای این رشته ورزشی بسیار کمک می کند و جایگاه ما را در جهان بیشتر ارتقا می‌دهد.

دبیر فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی ادامه داد: برنامه‌محوری در این فدراسیون در اولویت قرار گرفته است و در همین راستا برنامه راهبردی چهار ساله فدراسیون را تنظیم کرده‌ایم.

وی اضافه کرد: رویکردهای تجربی مدیریتی امروز دیگر جوابگو و کافی نیست و ما باید برای بهبود کیفیت خود، به سمت مدیریت حرفه‌ای و علمی پیش برویم.

صداقت افزود: در فدراسیون کونگ فو کمیته‌های فعال را شناسایی کرده‌ایم و درصدد فعال کردن کمیته‌های غیرفعال هستیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه رشته کونگ فو در کردستان ظرفیت‌های بسیاری دارد، گفت: هیات کونگ فو کردستان جزو پنج هیات برتر این استان است که این برای ما جای بسی افتخار است.

دبیر فدراسیون کونگ فو در پایان از رییس جدید هیات کونگ فو کردستان خواست که در این هیات از ظرفیت پیشکسوتان، مربیان و نخبگان این رشته ورزشی بیشتر بهره گیری شود.

در این مجمع انتخاباتی «باقر محمدی» با کسب ۲۴ رای از ۲۵ رای ماخوذه به مدت چهار سال به عنوان رییس جدید هیات کونگ‌ فو و هنرهای رزمی استان کردستان انتخاب شد.

منبع خبر:ایرنا

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir