ارتقای تقسیمات کشوری مطالبه فرمانداران لرستان است

ارتقای تقسیمات کشوری مطالبه فرمانداران لرستان است
شناسه خبـر : ۱۱۱۴۰۴ دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۰

خرم آباد- سرپرست فرمانداری بروجرد گفت: اولین مطالبه فرمانداران، ارتقای تقسیمات کشوری در لرستان است.

به گزارش خبرنگار موج خبر، مجید منعمی شامگاه دوشنبه در شورای برنامه ریزی و توسعه لرستان به عنوان نماینده فرمانداران لرستان در سخنانی با اشاره به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های لرستان در حوزه‌های مختلف طبیعی، گردشگری، منابع آبی، نیروی جوان و تحصیل کرده و … اظهار داشت: علی رغم اقدامات فراوانی که بعد از انقلاب انجام شده، اما استان لرستان نسبت به سایر استان‌ها به نوعی در فقر و محرومیت به سر می‌برد.

وی با اشاره به کم توجهی مسئولان و ضرورت ارائه خدمات مطلوب به مردم لرستان گفت: اولین مطالبه فرمانداران در استان ارتقای تقسیمات کشوری در لرستان است.

سرپرست فرمانداری بروجرد با تاکید بر مشترک بودن حوزه‌های انتخاباتی در لرستان یادآور شد: در این رابطه باید تدبیر لازم صورت گیرد.

منعمی به نارضایتی مردم از عملکرد برخی از مسئولان دستگاه‌های اجرایی اشاره کرد و افزود: یکی دیگر از مسائل مشکلات این استان آمار بالای بیکاری، حاشیه نشینی، طلاق، بزهکاری‌های اجتماعی و … است.

وی با اشاره به استمرار مشکلات معیشتی و افزایش قیمت کالاها در استان بیان داشت: تعطیل و نیمه تعطیل بودن واحدهای تولیدی یکی دیگر از مشکلات موجود در لرستان است.

منبع خبر:مهر

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir