امسال ۱۴ مدرسه در استان سمنان ساخته شد

امسال ۱۴ مدرسه در استان سمنان ساخته شد
شناسه خبـر : ۱۱۰۵۶۹ چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۶

سمنان- ایرنا- سرپرست معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: ١۴ مدرسه با تلاش آموزش و پرورش و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس و مشارکت و همراهی خیران، در سال ١۴٠٠ به فضای آموزشی استان اضافه شد.

به گزارش موج خبر، احمد ریواده روز چهارشنبه با حضور ویدئوکنفرانسی در آیین افتتاح همزمان طرحهای مدرسه سازی کشور در سالن جلسات کوثر استانداری سمنان با اشاره به نقش آفرینی موثر مردم در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی ابراز داشت: ۴٠ درصد از فضاهای آموزشی استان توسط خیران احداث شد که این موضوع، نقش برجسته و ممتاز خیران استان سمنان در توسعه علم و دانش را نشان می‌دهد.

وی افزود: یکی از مهمترین نکات مورد تاکید دولت سیزدهم، توسعه و نوسازی مدارس است که استان سمنان در این موضوع سرآمد کشور است.

ریواده گفت: باید از تجربیات موفق و مشارکت مردم و خیران در مدرسه‌سازی و توسعه فضاهای آموزشی برای رفع مشکلات استان استفاده شود و این الگوی مناسب مشارکت مردم را در حوزه‌های دیگر مانند مسائل اجتماعی و اقتصادی نیز سر لوحه کار قرار گیرد.

سرپرست معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان بیان کرد: در دهه فجر امسال هفت طرح نوسازی مدارس با اعتبار ۴۵۴ میلیون ریال بهره‌برداری می‌شود.

منبع خبر:ایرنا

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir