بنیاد مسکن لرستان ۴۰۰ واحد زلزله‌زده اندیکا را تا پایان امسال بازسازی می‌کند

بنیاد مسکن لرستان ۴۰۰ واحد زلزله‌زده اندیکا را تا پایان امسال بازسازی می‌کند
شناسه خبـر : ۱۱۰۲۴۹ یکشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۹

خرم‌آباد - مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان گفت: لرستان به عنوان استان معین برای بازسازی برخی واحدهای زلزله زده در اندیکای خوزستان انتخاب شده و تا پایان امسال ۴۰۰ واحد مسکونی را در این منطقه بازسازی و احداث می‌کند.

به گزارش موج خبر "پویا تابعی" روز یکشنبه با اعلام این مطلب به رسانه ها افزود: عملیات آواربرداری و پی کنی ۴۰۰ واحدآسیب دیده از زلزله شهرستان اندیکا به پایان رسیده و تاکنون ۴۰۰متقاضی جهت عقد قرارداد به بانک های عامل معرفی شده است.

وی با بیان اینکه از این تعداد ۲۵۸ واحد موفق به عقد قرارداد با بانک های عامل شده است ادامه داد: تاکنون ۱۶۳ واحداسکلت نصب شده، عملیات اجرایی ۱۰۸ واحد و سقف و دیوار چینی‌۶۳ واحد نیز به پایان رسیده است. 

وی اظهار داشت: در صورت مساعدت و همکاری بانک های عامل و انعقاد قرداد با مابقی متقاضیان، تعهدات بنیاد مسکن لرستان در خصوص بازسازی مناطق زلزله زده اندیکا تا پایان سال تحقق خواهد یافت.

در جریان زلزله ۵.۷یشتری ۱۲ مهرماه ۱۴۰۰ در اندیکا حدود ۹۸۰واحد مسکونی به کلی تخریب و به یکهزار و ۹۳۰ واحد مسکونی شهری و روستایی خسارت وارد شد که بنیادمسکن لرستان ۱۹ آبان امسال بازسازی برخی از این واحدها را در بخش "چولو" آغاز کرد.

منبع خبر:ایرنا

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir