مادران نقش زیربنایی در هدایت جامعه دارند

مادران نقش زیربنایی در هدایت جامعه دارند
شناسه خبـر : ۱۰۹۷۴۱ دوشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۳

بروجرد - رییس تبلیغات اسلامی بروجرد گفت: مادران با تربیت صحیح فرزندان نقش مهم و زیربنایی در هدایت جامعه و توسعه همه جانبه کشور دارند.

به گزارش موج خبر حجت الاسلام نصراله موسوی روز دوشنبه در نشست هم اندیشی بانوان ایرانی اسلامی افزود: بنا به فرموده حضرت امام خمینی (ره) مادران اگر پیش قدم نمی شدند انقلاب به ثمر نمی رسید چراکه مادر نسل جامعه را تربیت می کند و ما نهضت خود را مرهون و مدیون مادران می دانیم.

وی با اشاره به فرارسیدن سالروز میلاد حضرت زهرا (س)، روز زن و تکریم مقام مادر گفت:  اگرچه پدران نیز نقش کلیدی در تربیت فرزندان دارند اما مادران، مربی اصلی تربیت فرزندان هستند که باید بیشتر مورد توجه و تکریم قرار گیرند.

حجت‌الاسلام موسوی با بیان اینکه مادران همواره مورد توطئه دشمن قرار می گیرند افزود: بسیاری از مشکلات جامعه در کنار خانواده سالم و  تکریم مقام مادر حل می‌شود.

وی اظهار داشت: اگر تربیت فرزند و همسرداری طبق اصول و آئین های دینی انجام نشود مشکلات عمده ای در خانواده و جامعه ایجاد خواهد شد بنابراین مادران می توانند با بهره گیری از اصول تربیتی زندگی حضرت زهرا (س) به داشتن خانواده و جامعه سالم کمک کنند.

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه دشمن امروز با راه‌اندازی گفتمان‌های شیطانی هویت زن را مورد هجمه قرار داده است اضافه کرد: عظمت زن در این است که خداوند به آنها قدرت تربیت داده است و زهرای مرضیه از هویت زنان پاسداری می کند تا فطرت انسان زنده بماند.

در این آیین که با حضور بانوان و فعالان فرهنگی برگزار شد مسایل و مشکلات زنان مطرح شد و مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

منبع خبر:ایرنا

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir