درمانگاه شماره ۲ فرهنگیان بروجرد در آستانه راه اندازی

درمانگاه شماره ۲ فرهنگیان بروجرد در آستانه راه اندازی
شناسه خبـر : ۱۰۹۴۷۱ دوشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۶

در جلسه ی هیأت مدیره ی درمانگاه فرهنگیان بروجرد با اشاره به افزایش، حفظ و ارتقا سلامت جامعه فرهنگیان بروجرد و در راستای خدمت رسانی به فرهنگیان بخصوص ساکنین شهرک ها پیشرفت اجرا و ساخت درمانگاه شماره 2 در شهرک اندیشه مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، مدیر آموزش و پرورش و رییس هیئت مدیره درمانگاه فرهنگیان بروجرد ضمن تسلیت ایام شهادت ام ابیها فاطمه الزهرا (س)و شهادت سردار سلیمانی نمونه و اسوه خدمت، ایثار و تلاش صادقانه، بیان کرد : فرهنگ کار و فداکاری ، تعهد و وجدان کاری را باید از شهدایی مانند سردار دلها آموخت وسرلوحه زندگی خود قرار دهیم ماهم در ادامه راه شهدا تلاش می کنیم تا به تعهدات خود جامه عمل بپوشانیم .

مهر افزون گفت: به فرهنگیان فهیم بروجرد تعهد دادیم در جهت رفاه ومنزلت اجتماعی آنان درمانگاه شماره ۲ را بتوانیم افتتاح و راه اندازی نماییم تا تعهد خود را به سرانجام رسانیم.

وی افزایش، حفظ و ارتقا سلامت جامعه فرهنگیان بروجرد را لازم دانست وگفت : با مشارکت گروه های مرتبط به منظور ارائه خدمات تشخیصی ، درمانی ، تمهیدات و مقدمات لازم برای راه اندازی درمانگاه فرهنگیان شماره ۲ در شهرک اندیشه ، این پروژه در حال اجرا می باشد و تهیه تجهیزات وامکانات درمانگاه شماره ۲ ،داروخانه وفضاسازی قسمت های درمانی درمانگاه توسط نیروهای متخصص درحال پیگیری و عملیاتی شدن است.

مهر افزون ضمن تشکر وقدر دانی از زحمات مرکز بهداشت ودرمان بروجرد وکادردرمانگاه فرهنگیان بیان نمود:امیدواریم راه اندازی این درمانگاه در راستای خدمت رسانی به فرهنگیان بخصوص ساکنین شهرک ها به خوبی انجام بپذیرد و با یاری خداوند مابه هدف اصلی خود که پوشش همگانی سلامت برای همه افراد وافزایش سرانه بهداشت وسلامت همشهریان گرامی است دست یابیم. 

در این جلسه اعضای هیئت مدیره نظرات و پیشنهادات خویش را جهت بهسازی وفضاسازی بخش درمانی و عملیاتی کردن آن برای افتتاح و راه اندازی ارائه دادند.

46

منبع خبر:خبرآنلاین

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir