تساوی خانگی خیبر خرم‌آباد مقابل ملوان بندرانزلی

تساوی خانگی خیبر خرم‌آباد مقابل ملوان بندرانزلی
شناسه خبـر : ۱۰۸۶۳۹ سه شنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۶

خرم‌آباد - تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد از هفته دهم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور روز سه‌شنبه در ورزشگاه خانگی خود مقابل ملوان بندانزلی متوقف شد.

به گزارش موج خبر دیدار خیبر خرم‌آباد و ملوان بندرانزلی از ساعت ۱۴ در ورزشگاه تختی خرم‌آباد برگزار شد و با نتیجه یک بر یک به پایان یافت.

امیرحسین یحیی زاده در دقیقه ۲۶ اولین گل این دیدار را برای ملوان به ثمر رساند، میلاد غریبی در دقیقه ۴۳ از روی یک ضربه ایستگاهی برای خیبر بازی را به تساوی کشاند.

صادق نادرپور، یوسف وکیا، علی مغنمیان، مرتضی غلامعلی تبار، احسان جودکی، حمید طاهری، محمد جواد عباسی، میلاد غریبی، مهرداد قنبری، حسین شهابی و شهرام سالاری یاران عبدالله ویسی در مقابل ملوان بندر انزلی بودند.

رضا حیدری، سعید کریمی، عظیم گوک، پدرام قاضی پور، محمدرضا پورمحمد، محمد رستمی، صادق بارانی، آرمین انبساطی، سجاد بازگیر، امیرحسین یحیی زاده، سهیل فداکار یاران مازیار زارع در تیم ملوان بندرانزلی در این دیدار بودند.

عباس راکی داور این مسابقه بود و مازیار معتمدنیا، ابوذر ممبینی و ایمان شاه ولی او را در امر قضاوت یاری کردند همچنین رضا عبدوس نظارت این مسابقه را برعهده داشت.

پیش از این خیبر خرم‌آباد از ۹بازی ابتدای فصل، با چهار برد، سه تساوی و ۲باخت، ۱۸گل زده و ۱۳گل خورده و ۱۵ امتیاز در رده چهارم جدول ۱۸ تیمی لیگ یک فوتبال باشگاه‌های کشور قرار داشت.

منبع خبر:ایرنا

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir