هزار نوعروس در انتظار جهیزیه/ خیرین مشارکت کنند

هزار نوعروس در انتظار جهیزیه/ خیرین مشارکت کنند
شناسه خبـر : ۱۰۷۸۷۶ یکشنبه ۷ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۲

مدیرکل کمیته امداد لرستان گفت: در حال حاضر هزار نفر پشت نوبتی جهیزیه در لرستان وجود دارد.

 جلال شیخ ‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار موج خبر در خرم‌آباد، با بیان اینکه هزار نفر پشت نوبتی جهیزیه داریم، عنوان کرد: شیوه پرداخت کمک جهیزیه به این شکل است که پنج قلم شامل یخچال، گاز، جارو برقی ، ماشین لباسشویی و تلویزیون در قالب کمک جهیزیه توزیع می‌شود.

وی افزود: هر چند این پنج قلم با پانزده میلیون تومان تامین می‌شود، اما واقعیت این است که ارزش این پنج قلم سی تا چهل میلیون تومان است، زیرا هم دفتر مرکزی و هم وزارت صمت در تامین اقلام جهیزیه کمک می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد لرستان گفت: هفت و نیم میلیون تومان از هزینه جهیزیه را دفتر مرکزی و هفت و نیم میلیون دیگر را استان باید تامین کند.

شیخ پور با اشاره به اینکه در یک مرحله ۴۵۰ دست جهیزیه در استان توزیع شده است، افزود: در حالی که اعتباری بابت توزیع به ما داده نشده است، اکنون هم یک هزار پشت نوبتی داریم.

وی تاکید کرد: برای تامین جهیزیه مورد نیاز ورود و مشارکت خیرین ضروری است ،البته ما هم برای تخصیص و تامین اعتبار تلاش می‌کنیم.

مدیرکل کمیته امداد لرستان در پایان صحبت‌های خود و در پاسخ به این پرسش که آیا کمک جهیزیه به صورت نقدی هم پرداخت می‌شود، توضیح داد: برنامه‌ریزی ما برای امسال توزیع اقلام است، زیرا اقلام به صرفه‌تر است اما اگر سطح نیازمندی مددجو بالا باشد در صورت تامین اعتبار نقدی پرداخت می‌کنیم.

انتهای پیام/

منبع خبر:فارس

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir