امام جمعه بروجرد: دولت تصمیم ندارد مسائل اقتصادی را به تحریم گره بزند

امام جمعه بروجرد: دولت تصمیم ندارد مسائل اقتصادی را به تحریم گره بزند
شناسه خبـر : ۱۰۷۳۹۲ جمعه ۲۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۳

بروجرد - امام جمعه بروجرد گفت: دولت تصمیم ندارد مسائل اقتصادی را به برجام و تحریم‌ها گره بزند چراکه بسیاری از این مشکلات در داخل کشور قابل حل است.

به گزارش موج خبر حجت الاسلام والمسلمین سید علی حسینی در خطبه های نماز جمعه بروجرد افزود: یکی از مشکلات  اقتصادی کشور در چند سال گذشته نگاه به غرب و بیگانگان برای رفع مشکلات اقتصادی بود.

وی با تاکید بر اینکه دولت باید فعالیت های هسته ای را با اقتدار ادامه دهد اظهار داشت: غربی ها هیچگاه به تعهدات خود عمل نکرده اند و اکنون نیز نگاه دولت به غرب نیست که این رویکرد قابل تقدیر است. 

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به اینکه نظارت کافی بر بازار اعمال نمی شود افزود: انتظار نداریم دولت در مدت کوتاهی مشکلات را حل کند ولی مسوولان بروجرد باید با مدیریت قوی بر بازار نظارت داشته باشند و قیمت ها را کنترل کنند.

وی اظهار داشت: اقلام و کالاها باید نرخ مشخص و مصوب داشته باشند و برچسب قیمت روی آنها نصب شود.

وی با تاکید بر اینکه افراد سودجو نباید بازار را ملتهب کنند بیان کرد: برخی از نیروهای خدوم آماده همکاری برای نظارت بر بازار هستند که اداره صمت باید این مهم را پیگیری کند تا قیمت ها مشخص و چند نرخی از بازار حذف شود.

خطیب جمعه بروجرد همچنین با اشاره به هفته کتاب و کتابخوانی گفت: نرخ مطالعه در جامعه پایین آمده و کتاب فراموش شده چراکه گوشی های تلفن همراه جای کتاب را گرفته است در حالیکه اگر کتابخوانی در فضای مجازی ترویج شود ارزشمند است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به برگزاری رزمایش بزرگ ذوالفقار ۱۴۰۰ اضافه کرد: در این رزمایش بزرگ، توانمندی های ارتش جمهوری اسلامی به نمایش گذاشته و اقتدار ایران اسلامی بار دیگر ثابت شد.

امام جمعه بروجرد همچنین با اشاره به اینکه برخی در مورد زمین مصلی شهر شبهه افکنی می کنند گفت: این زمین دولتی است و قسمت های زراعی آن خریداری شده و مشکل شرعی ندارد بنابراین همه اموال متعلق به ستاد نمازجمعه بررسی شده است و هیچ شبهه ای در میان نیست.

منبع خبر:ایرنا

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir