مرکز درمان ناباروی بیمارستان عسلی خرم آباد راه‌اندازی می‌شود

مرکز درمان ناباروی بیمارستان عسلی خرم آباد راه‌اندازی می‌شود
شناسه خبـر : ۱۰۷۱۴۹ چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۰

رئیس بیمارستان عسلی خرم‌آباد از راه‌اندازی مرکز درمان ناباروری در لرستان خبر داد.

روح‌الدین شرفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار موج خبر از خرم‌آباد، اظهار کرد: هم‌اکنون ناباروری به معضلی جدی در استان تبدیل شده و متاسفانه زوجین نابارور برای درمان، مجبورند مشقت‌های فراوانی را تحمل کنند.

وی ادامه داد: این افراد برای مداوا به شهرها و استان‌های مختلف می‌روند و به علت طولانی بودن پروسه درمان، هزینه‌های هنگفتی را متحمل می‌شوند.

شرفی با بیان اینکه ممکن است چندین بار به مراکز درمانی شهرهای دیگر مراجعه کنند اما نتیجه مثبتی نگیرند، افزود: در همین راستا تصمیم گرفتیم با کمک معاون درمان و رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکز درمان ناباروری بیمارستان عسلی را راه‌اندازی کنیم.

رئیس بیمارستان عسلی خرم‌آباد با اشاره به اینکه استارت کار راه‌اندازی این مرکز زده شده است، ادامه داد: تعرفه‌های آن به شکل دولتی بوده و مجموعه به صورت کامل برای درمان زوج‌ها در اختیار آنان قرار می‌گیرد.

وی بیان کرد: بخش‌های مختلف مانند بخش مخصوص سقط جنین، اتاق عمل و زایمان در بیمارستان وجود دارند و با راه‌اندازی مرکز درمان ناباروری، افراد به شکل کامل با نرخ دولتی خدمات‌دهی می‌شوند.

شرفی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون برای این مرکز قریب ۸ میلیارد تومان تجهیزات با ارز دولتی ۴۲۰۰ تومان خریداری و انبار شده که سعی می‌کنیم حداکثر تا پایان امسال به مرحله بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/

منبع خبر:فارس

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir