نماینده ولی فقیه در لرستان از خانواده شهید مرزبانی دلجویی کرد

نماینده ولی فقیه در لرستان از خانواده شهید مرزبانی دلجویی کرد
شناسه خبـر : ۱۰۵۵۸۱ یکشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۶

خرم‌آباد - نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد روز یکشنبه با حضور در منزل پدری شهید مرزبان " رشید سپهوند" از خانواده وی دلجویی کرد.

به گزارش موج خبر حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی در این دیدار گفت: شهادت این جوان برومند افتخاری برای خانواده شهید است که چنین دلاوری را پرورش داده اند چراکه شهدا قبل از شهادت به مراحل رشد و ارتقای معنوی دست پیدا می‌کنند.

وی اظهار داشت: خداوند مشتاقان ورود به این وادی را رهنمود و توفیق عنایت می‌فرماید تا در مسیر اعتلای دین و برچیده شدن ظلم جانفشانی کنند و لرستان نیز به عنوان مرکز تدین و انقلابی گری، سابقه درخشانی در این مسیر دارد.

حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی بیان کرد: خداوند خریدار جان و مال انسان هایی است که در وادی شهید و شهادت ورود پیدا می‌کنند و سند رستگاری ابدی برای آنان تنظیم می شود.

به گزارش موج خبر، شامگاه پنجشنبه هفته گذشته ستوان سوم مرزبان رشید سپهوند در حین انجام ماموریت در منطقه "گله سوره" بانه استان کردستان در جریان درگیری با قاچاقچیان، به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

در پی درگیری مرزبانان هنگ مرزی بانه با قاچاقچیان در منطق "گله سوره" بانه که منجر به شهادت این شهید والامقام شد، موضوع دستگیری عاملان شهادت به طور ویژه در دستور کار مرزبانان قرار گرفت و پنج نفر در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شدند.

پیکر پاک شهید "رشید سپهوند" مدافع مرزبانی کشور دیروز شنبه باحضور مردم ولایتمدار و مومن خرم‌آباد در ستاد فرماندهی انتظامی لرستان تشییع و در گلزار شهدای شهرستان به خاک سپرده شد.

لرستان ۶ هزار و ۳۰۰ شهید تقدیم انقلاب کرده است که ۵۰۰ نفر از این تعداد مربوط به نیروی انتظامی هستند.

منبع خبر:ایرنا

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir