اهدای ۲ باب مغازه تجاری توسط مادر دو شهید خرم‌آبادی/ اموالم فدای محبت حضرت زهرا(س)

اهدای ۲ باب مغازه تجاری توسط مادر دو شهید خرم‌آبادی/ اموالم فدای محبت حضرت زهرا(س)
شناسه خبـر : ۱۰۴۳۵۴ یکشنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۴

خانم فاطمه صیادی مادر شهیدان حمید رضا صیادی پاپی و مجتبی حمید نیا عصر امروز با حضور در ستاد عتبات عالیات لرستان اقدام به اهدای 2 باب مغازه تجاری خود جهت فروش توسط این مجموعه و صرف هزینه در صحن حضرت فاطمه زهرا (س) در جوار بارگاه امیرالمومنین (ع) در نجف کرد.

به گزارش موج خبر از خرم آباد، خانم فاطمه صیادی مادر شهیدان حمید رضا صیادی پاپی و مجتبی حمیدنیا عصر امروز با حضور در ستاد عتبات عالیات لرستان اقدام به اهدای 2 باب مغازه تجاری خود به این مجموعه کرد.

بانو صیادی که سال‌ها پیش نیز با راهی کردن فرزندان خود به جبهه‌های حق علیه باطل، دین خود را به آرمان‌های اسلام و انقلاب ادا کرده بود، انگیزه خود از اقدام امروز را پیشکش کردن اموال به حضرت فاطمه زهرا(س) به دلیل محبت بسیار به ایشان عنوان کرد.                          ‌

وی با بیان اینکه با تاکید بر اینکه مال دنیا ارزش ندارد، بیان داشت: نیت کردم که با اهداء این دو باب مغازه به متراژ 42 مترمربع در حوالی گلدشت خرم‌آباد به عتبات عالیات و فروش آن توسط ستاد بازسازی،کل مبلغ فروش در صحن حضرت فاطمه زهرا (س) در جوار بارگاه امیرالمومنین (ع) در نجف هزینه شود.

 

اصغر حقی پور رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات لرستان نیز ضمن تقدیر از اقدام خانم صیادی، روحیه ولایت‌مداری این مادر شهید را ارزنده عنوان کرد و به فارس گفت: خانم صیادی نمونه‌ای از ده‌ها و بلکه صدها فرد خیر در استان است که اموال خود را در راه بازسازی عتبات اهدا می‌کنند.

وی با بیان اینکه مغازه های اهدایی از ارزش ریالی بالایی برخوردار هستند، افزود: پس از مزایده، این مغازه ها به بالاترین قیمت به فروش خواهند رسید و بنا به نیت خانم صیادی در صحن حضرت فاطمه زهرا (س) در جوار بارگاه امیرالمومنین (ع) در نجف هزینه می‌شود.

حقی‌پور با اشاره به کمک ۴۰۰ میلیون تومانی مردم لرستان طی سه ماهه امسال به ستاد بازسازی عتبات عالیات، گفت: سال گذشته نیز مردم خیرخواه و ولایت مدار استان بیش از یک میلیارد تومان برای بازسازی حرم ائمه در عراق و سوریه کمک کردند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات لرستان اظهار داشت: اموال اهدایی توسط شهروندان عمدتا به صورت نقدی است و بنا به نیات آن‌ها برای حرم‌های مختلف ائمه‌اطهار علیهم السلام در عتبات عالیات صرف می‌شوند.

انتهای پیام/

منبع خبر:فارس

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir