۲ هزار و ۴۰۱ داوطلب الیگودرزی در کنکور ۱۴۰۰ شرکت می‌کنند

۲ هزار و ۴۰۱ داوطلب الیگودرزی در کنکور ۱۴۰۰ شرکت می‌کنند
شناسه خبـر : ۱۰۲۰۶۶ یکشنبه ۶ تیر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۱

خرم‌آباد - رییس آموزش و پرورش الیگودرز گفت: کنکور سراسری ۱۴۰۰ در ۱۶ حوزه امتحانی و با شرکت ۲ هزار و ۴۰۱ داوطلب ورود به دانشگاه‌ در این شهرستان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار موج خبر فیروز ذلقی روز یکشنبه در جلسه کمیسیون آزمون سراسری سال ۱۴۰۰ گفت: یک هزار و ۴۴۹ نفر از داوطلبان کنکور سراسری در الیگودرز خانم، ۹۵۲ نفر مرد و بیشتر آنها در رشته علوم تجربی هستند.

وی تصریح کرد: همه پروتکل های بهداشتی برای جلوگیری از شیوع کرونا قبل و حین آزمون برنامه ریزی شده و فاصله بین صندلی داوطلبان در این آزمون، ۱۸۰ سانتی متر است.

وی ادامه داد: بر اساس دستورالعمل ابلاغی، اخذ اثر انگشت از داوطلبان این آزمون حذف شده است.

ذلقی تصریح کرد: در هر حوزه امتحانی نمایندگان شبکه بهداشت حضور دارند، ماسک و مواد ضدعفونی کننده در اختیار داوطلبان قرار می گیرد، اسامی داوطلبان مبتلا به کرونا به اداره آموزش و پرورش شهرستان ارسال و اتاق های ایزوله در تمامی حوزه های امتحانی برای این افراد در نظر گرفته شده است.

فرماندار الیگودرز نیز از تدبیر تمهیدات لازم بهداشتی و امنیتی برای برگزاری آزمون سراسری در شهرستان خبر داد و گفت: رعایت پروتکل های بهداشتی توسط داوطلبان و مسئولان حوزه های برگزاری امتحان بسیار مهم است و باید توجه ویژه شود.

ماشاالله نعمتی تاکید کرد: سالن های برگزاری کنکور باید قبل و بعد از هر آزمون کاملا ضدعفونی و گندزدایی شود.

آزمون سراسری ۱۴۰۰ از روز چهارشنبه ۹ تا شنبه ۱۲ تیرماه در سراسر کشور برگزار می شود.

منبع خبر:ایرنا

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir