پیگیر برای ی اشتغال ۲ هزار و ۵۰۰ عضو خانواده ایثارگر لرستان

پیگیر برای ی اشتغال ۲ هزار و ۵۰۰ عضو خانواده ایثارگر لرستان
شناسه خبـر : ۳۲۱۷۱ شنبه ۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان گفت: تفاهم‌نامه‌ اشتغال۲ هزار و ۵۰۰ عضو خانواده ایثارگران استان منعقد شده است که دستگاه‌های مرتبط باید بنیاد شهید را برای تحقق این تعداد شغل همراهی کنند.

 به گزارش موج خبر، محمود زرین جویی در اولین جلسه شورای معاونان بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان افزود: تفاهم نامه اشتغال، ساخت سه هزار مسکن و ساماندهی گلزار شهداها باید به صورت جدی و تا زمان حصول نتیجه پیگیری شود.

وی با اشاره به لزوم تلاش مضاعف همه همکاران تصریح کرد: همچنین کار جهادی، اخلاق‌مداری، رعایت قوانین و احترام ایثارگران سرلوحه امور باشد.

زرین جویی تاکید کرد: ساماندهی دیوار گلزار شهدای شهرستان معمولان توسط آب منطقه‌ای و شهرداری پیگیری جدی شود و تا قبل از شروع بارش ها به سرانجام برسد. 

گفتنی است سعید اوحدی معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی دریافت گزارش‌هایی از وضعیت گلزار مطهر شهدای معمولان، با صدور دستوری ویژه به سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان بر لزوم استفاده از همه ظرفیت‌های استان برای پیگیری ویژه این موضوع تاکید کرد.

اوحدی پس از دریافت گزارش‌هایی از امکان بروز آسیب جدی به گلزار شهدای معمولان در پی سیل سال گذشته، موضوع را از مسئولان و دستگاه‌های مربوطه پیگیری و برای کمک به فرمانداری این شهرستان در جلوگیری به آسیب بیشتر به این گلزار اعلام آمادگی کرد.

 امضای تفاهم‌نامه تامین زمین و ساخت سه هزار واحد مسکونی و ایجاد ۲ هزار و ۵۰۰ شغل به منظور کارآفرینی خانواده ایثارگران لرستان در جریان سفر ۲۳ مرداد امسال اوحدی به این استان منعقد شد.

لرستان بیش از ۶ هزار و ۲۰۰ شهید، ۸۳۷ نفر آزاده تقدیم انقلاب اسلامی کرده است و اکنون ۲ هزار و ۹۵۱ نفر جانباز زیر ۲۵ درصد، ۶ هزار و ۳۷۹ جانباز ۲۵ تا ۷۰ درصد و ۲۶۳ نفر جانباز ۷۰ درصد به بالا در این استان هستند که با تبعات و عارضه های مجروحیت همچنان مبارزه می کنند.

 

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir