مدارس لرستان طی 450 بازدید مورد پایش قرار گرفتند/ برنامه «گل به کرونا» اجرا شد

مدارس لرستان طی 450 بازدید مورد پایش قرار گرفتند/ برنامه «گل به کرونا» اجرا شد
شناسه خبـر : ۲۲۲۳۳ دوشنبه ۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۱

 معاون آموزش و پرورش لرستان از انجام ۴۵۰ مورد بازدید و بازرسی از مدارس این استان در راستای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا خبر داد.

به گزارش موج خبر، فرید بهرامی امروز دوشنبه در جلسه شورای سلامت آموزش و پرورش لرستان، اظهار داشت: معاونت تربیت بدنی و سلامت با همکاری دانشگاه علوم پزشکی بیش از ۴۵۰ بازدید مشترک از مدارس استان داشته است.

وی در ادامه با اشاره به تهیه و توزیع ۱۰۰ هزار لیتر آب ژاول با همکاری معاونت توسعه و پشتیبانی در راستای ضدعفونی کردن و گندزدایی مدارس استان، گفت: از دیگر برنامه‌های این معاونت در ایام شیوع کرونا، تشکیل کارگروهی متشکل از هزار نفر از مدیران و کارشناسان و همچنین برگزاری جشنواره تولید محتوا بوده که تاکنون بیش از هزار اثر شامل کلیپ و محتوای بهداشتی و … تهیه و در فضای مجازی برای مدیران، معلمین و دانش آموزان مورد استفاده قرار گرفته است.

معاون آموزش و پرورش لرستان با اشاره به برنامه «گل به کرونا»، گفت: با حضور قهرمانان ورزشی و مسئولین ستادی و وزارتی، برنامه «گل به کرونا» در حال پیگیری است.

بهرامی با تاکید بر اجرای برنامه‌های آموزشی و توجیهی برای مدیران مدارس، معاونین، کارشناسان و مراقبین سلامت در فضای مجازی به صورت ویدئو کنفرانس، تصریح کرد: سلامت دانش آموزان در اولویت برنامه‌های معاونت تربیت بدنی و سلامت است، در آموزشگاهی که حتی یک آیتم از ۲۰ آیتم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکرده باشد آموزش باید به صورت غیر حضوری برگزار شود.

 

منبع خبر:موج خبر

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir