پای کار انقلاب می مانیم

پای کار انقلاب می مانیم
شناسه خبـر : ۱۴۵۴۵۸ شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۱

خرم آباد - ایرنا - حضور در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری مهر تاییدی بر پایبندی ملت به آرمان های کشور زد و نشان داد این مردم هنوز هم با وجود مشکلات پای کار انقلاب هستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا انتخابات ریاست جمهوری در کشورمان همواره از حساسیت های خاصی برخوردار بوده، به دلیل انتظارات مردم از رییس جمهور منتخب بخصوص در حل مسایل اقتصادی و اجتماعی از اهمیت بسیار بالایی نزد قاطبه مردم برخوردار و در طول ادوار انتخاباتی مختلف با حاشیه ها و شور و هیجان خاص همراه بوده است.

با کشیده شدن انتخابات ریاست جمهوری کشور به مرحله دوم بسیاری می پنداشتند که مشارکت کاهش خواهد یافت و کسانی که در دور نخست رای داده اند با اندکی ریزش مجددا پای صندوق ها خواهند آمد در حالی که وجود ۲ نامزد از ۲ جبهه سیاسی متفاوت باعث شد شور و هیجان خاصی بر انتخاب مردم در مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات رییس جمهوری حاکم شود.

مناظره ها بر داغی تنور آن افزود و اکثر مردم معتقد بودند تماشای آنها نقش مهمی در افزایش مشارکت و انتخاب نامزد منتخب داشته است و نتیجه تمامی موارد آن شد که مردم در روز پانزدهم تیرماه با حضور چشمگیر پای صندوق های رای نشان دادند همچنان نسبت به سرنوشت سیاسی خود حساس هستند و هرچقدر که دشمنان نظام تلاش داشتند تا با بیهوده خواندن انتخابات ایران مشارکت مردم را پایین بیاورند نتیجه عکس آن حاصل شد.

در مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، حضور چشمگیر مردم پای صندوق های رای مهر تایید دیگری بر آرمان های انقلاب و بیعتی مجدد با ولایت فقیه بود و نشان داد که قاطبه ملت با اصل این نظام مشکل ندارند و چنانچه مشکلات اقتصادی و اجتماعی موجود رفع شود نه تنها پایبند به این نظام و مرجعیت بلکه همچنان پای کار این انقلاب هستند.

برخی مسایل و مشکلات موجود، کارشکنی های دشمنان نظام و برنامه ریزی آنها در راستای بدبینی به نظام جمهوری اسلامی باعث شده بود بسیاری از افراد اینگونه تصور کنند که انتخابات سالم نیست و در نهایت حکومت تعیین کننده در این زمینه است و هرکه را بخواهد به قول خودمانی گفتنی "بالا می کشد" در حالی که این انتخابات نشان داد نه تنها در این دوره بلکه در سایر ادوار انتخاباتی کشور فصل الخطاب و تعیین کننده، مردم بوده اند و انتخابات برگزار شده در جمهوری اسلامی پاک بوده و از آرای ملت به درستی صیانت شده است.

روز گذشته اکثریت شرکت کنندگان در رای گیری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور در پای صندوق های رای "مسعود پزشکیان" را به عنوان نهمین رییس جمهور ایران انتخاب کردند و حالا اتحاد و همدلی ملت لازمه شکوفایی و باروری نهال امید است.

انتخاب چهاردهم نیز با تمام فراز و نشیب های آن به پایان رسید و اکنون باید برای پیشرفت و توسعه کشور و پیشبرد برنامه های رییس جمهور منتخب، تمامی جناح ها، اقشار مختلف مردم و نخبگان با همدلی و هم افزایی پای کار انقلاب بیایند و اجازه ندهند اختلاف سلیقه ها مانع حل مشکلات شود و تا جایی که می توانند رییس جمهور منتخب و وزاری انتخابی وی را برای اعتلای بیش از پیش کشور و رفع مشکلات مردم یاری دهند.

منبع خبر:ایرنا

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir