نظام جمهوری اسلامی رضایت و مشارکت حداکثری مردم را دنبال می کند

نظام جمهوری اسلامی رضایت و مشارکت حداکثری مردم را دنبال می کند
شناسه خبـر : ۱۴۵۴۳۵ جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۰

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل لرستان گفت: مردم امروز با مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری موجب اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهند شد.

به گزارش موج خبر لرستان ، سردار نعمت‌الله باقری با حضور در انتخابات ریاست جمهوری در شعبه اخذ رأی دبستان توحید خرم‌آباد به خبرنگاران، اظهار کرد: دشمنان به دنبال مشارکت ضعیف ملت ایران هستند، اما مردم ما این آزمون را در ۴۵ سال گذشته بارها پشت سر گذاشته و با حضور خود پای صندوق‌های رأی موفق شدند دشمنان را شکست دهند.

وی افزود: آنچه امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دنبال می‌کند رضایت و مشارکت حداکثری است که حضور مردم لرستان نیز پای صندوق‌های اخذ رأی بسیار پرشور است تا قوت و اقتدار این نظام را ارتقا دهند.

فرمانده سپاه حضرتت ابالفضل (ع) لرستان با بیان اینکه امروز نیز امید داریم همه مردم با حضور در شعب، با هر رأی خود یک تیر به سمت دشمن رها کنند، تصریح کرد: هر رأی ملت ایران پایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی را محکم و استوارتر می‌کند.

سردار باقری با اشاره به اینکه نگاه مستضعفان جهان به جمهوری اسلامی است، گفت: ملت ایران و لرستان در دوره‌های گذشته امتحان خود را به خوبی پس دادند و امروز نیز با مشارکت حداکثری موجب اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهند شد.

منبع خبر:خبرآنلاین

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir