پرداخت ۱۲هزار و ۲۲۹ میلیارد تسهیلات فرزندآوری در لرستان

پرداخت ۱۲هزار و ۲۲۹ میلیارد تسهیلات فرزندآوری در لرستان
شناسه خبـر : ۱۴۵۲۹۱ سه شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۶

دبیر شورای هماهنگی بانک‌های لرستان از پرداخت ۱۲ هزار و ۲۲۹ میلیارد ریال تسهیلات فرزندآوری به ۱۸ هزار و ۸۳۷ نفر در این استان خبر داد.

به گزارش موج خبر از خرم‌آباد،  طالب یاسمی، ظهر امروز، در بازدید از شعب بانک ملی لرستان گفت: 17 درصد تسهیلات ازدواج معادل هشت‌هزار و 900 میلیارد ریال  در لرستان توسط شعب بانک ملی پرداخت شده‌است.

وی افزود: کل اعتبار بانک ملی تا پایان خردادماه امسال یک‌هزار و 93 میلیارد ریال بود، اما تا پایان سال گذشته 2 هزار و 733 میلیارد ریال  تسهیلات توسط شعب این بانک پرداخت شد.

دبیر شورای هماهنگی بانک‌های لرستان عنوان کرد: بیشترین پرداختی بانک‌ها در زمینه تسهیلات ازدواج و فرزندآوری مربوط به بانک ملی بوده‌است.

یاسمی بیان کرد: هفت‌هزار و 850 میلیارد ریال توسط بانک‌های دولتی و یک‌هزار و 50 میلیارد ریال نیز توسط بانک‌های خصوصی پرداخت شده‌است که کمترین پرداختی‌ها متعلق به بانک‌های خصوصی ایران‌زمین و دی بوده‌است.

وی اعلام کرد: کل اعتبار ازدواج برای لرستان در سال گذشته50 هزار و 375 میلیارد ریال بود که از این اعتبار توسط 27 بانک عامل این استان 41 هزار و 485 میلیارد ریال جذب و پرداخت شده‌است.

دبیر شورای هماهنگی بانک‌های لرستان با اشاره به تسهیلات فرزندآوری افزود: همچنین 12 هزار و 229 میلیارد ریال تسهیلات فرزندآوری از طریق 26 بانک محلی به 18 هزار و 837 نفر پرداخت شده‌است.

یاسمی یادآور شد: افرادی که کارت گواهی پایان خدمت ندارند برای تسهیلات ازدواج و فرزندآوری نیاز به ارائه این گواهی ندارند.

انتهای پیام/645

منبع خبر:تسنیم

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir