اطفا آتش سوزی منطقه انبارته در نورآباد

اطفا آتش سوزی منطقه انبارته در نورآباد
شناسه خبـر : ۱۴۵۲۷۷ سه شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۳

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان نورآباد از اطفاء آتش سوزی منطقه انبارته ( سمت بابا بزرگ ) خبر داد.

به گزارش موج خبر لرستان ، محمدجواد عزیزی گفت: این آتش سوزی حوالی ظهر از منطقه جانقلی سمت بابابزرگ شروع، که چندین مرتبه نیز مهار شد ولی متاسفانه هر بار پس از اطفاء، مجددا به دلایلی نامعلوم و از طرفی وزش باد شدید، در نقاطی دیگر شعله ور، که این اتفاق باعث خستگی مضاعف و رنجش خاطر همه همکاران واقع شد.

وی با اشاره به اینکه علت این آتش سوزی انسانی و عمدی بوده است، خاطرنشان کرد: با تلاش همه همکاران چه در ستاد استان و چه شهرستان، نیروهای هلال احمر، پرسنل پاسگاه اتیوند جنوبی، مردم منطقه و... در ساعت ۲ بامداد آتش سوزی مهار گردید اما به دلیل آنکه بیم آن می رود که دوباره حریق رخ دهد، مجبور شدیم نیروها را تا صبح در نقاط مختلف منطقه مستقر کنیم که دوباره منطقه مورد حریق واقع نشود.

وی افزود: خوشبختانه فرد متخلف شناسایی شده و به محض تشکیل پرونده، پرونده به مقامات قضایی ارجاع داده خواهد شد که امیدواریم با وی به شدت برخورد قاطع و قانونی بعمل آید تا درس عبرتی برای دیگران شود.

رییس منابع طبیعی و آبخیزداری در پایان تصریح کرد: از همه مردم تقاضا دارم به این نکته توجه کنند که، منابع طبیعی متعلق به همگان است و بایستی همه دست به دست هم در حفظ آن کوشا باشیم.

46

منبع خبر:خبرآنلاین

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir