دستانِ نجات‌بخش کاستا به داد پرتغال و رونالدو رسید + فیلم

دستانِ نجات‌بخش کاستا به داد پرتغال و رونالدو رسید + فیلم
شناسه خبـر : ۱۴۵۲۵۷ سه شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۳ - ۰۱:۵۵

تیم ملی پرتغال با درخشش سنگربان خود موفق به شکست اسلوونی در ضربات پنالتی شد و به مرحله یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ صعود کرد.

به گزارش موج خبر، تیم‌های ملی فوتبال پرتغال و اسلوونی در آخرین دیدار روز سوم مرحله یک هشتم نهایی یورو 2024، از ساعت 22:30 شب گذشته (دوشنبه) در ورزشگاه فرانکفورت آره‌نا به مصاف هم رفتند که این دیدار در ضربات پنالتی با درخشش دیگو کاستا به سود پرتغال به پایان رسید تا شاهد جدال این تیم با فرانسه در مرحله یک چهارم نهایی باشیم.

در شرایطی که حملات تیم پرتغال در جریان وقت‌های عادی این مسابقه به نتیجه نرسید و اسلوونی نیز بازی را مطابق میل خود به وقت‌های اضافه کشانده بود، شاگردان روبرتو مارتینس در وقت اضافه بر شدت حملات خود اضافه کردند، حملاتی که در دقیقه 104 با خطا روی دیگو ژوتا منجر به اعلام ضربه پنالتی به سود پرتغال شد، اما ضربه کریستیانو رونالدو با واکنش دیدنی یان اوبلاک همراه شد تا کاپیتان پرتغال همچنان در حسرت گلزنی در این مسابقات باقی بماند و این رقابت به ضربات پنالتی کشیده شود.

در ضربات پنالتی تیم ملی پرتغال با درخشش دیگو کاستا که ناجی این تیم بود و موفق به مهار هر سه ضربه پنالتی ابتدایی اسلوونی شد، با نتیجه 3 بر صفر حریف خود را شکست داد و ضمن صعود به مرحله یک چهارم نهایی، حریف تیم فرانسه شد. کریستیانو رونالدو، برنو فرناندز و برناندو سیلوا در ضربات پنالتی موفق به گل کردن ضربات خود شدند و ضربات ژوزف ایلیچیچ، یوری بالکوویچ و بنیامین وربیچ توسط دیگو کاستا مهار شد.

دانیل اورساتو داور ایتالیایی این دیدار به وانیا درکوشیچ، ژان کارنیچنیک، یان استانکوویچ، یاکا بیول و یوری بالکوویچ از اسلوونی و ژوائو کانسلو از پرتغال کارت زرد نشان داد.

فیلم خلاصه بازی پرتغال - اسلوونی در زیر آمده است:

 

.

 

انتهای پیام/

منبع خبر:تسنیم

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir