جزئیات فرار هالیوودی دختر و پسر تهرانی با دلارهای کثیف

جزئیات فرار هالیوودی دختر و پسر تهرانی با دلارهای کثیف
شناسه خبـر : ۱۴۵۲۲۶ دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۶

دختر و پسر جوانی که به قصد ازدواج و مهاجرت خانه را ترک کرده بودند، هدف سرقت قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی موج خبر، تابستان امسال، زن جوانی به یکی از کلانتری‌های شرق تهران مراجعه کرد، و هنگامی که مقابل افسر نگهبان قرار گرفت، گفت: پسر 21 ساله‌ام به همراه یک دختر 19 ساله‌ که از مدت‌ها قبل با هم ارتباط داشتند، از خانه فرار کرده است. او قبل از اینکه دست به این اقدام بزند از تمام آشنایان پول قرض گرفته و موتورسیکلت خود را به صورت قولنامه‌ای به چند نفر از دوستانش فروخته است و در حال حاضر نیز حدود 300 میلیون تومان پول همراهش دارد.

پس از تشکیل پرونده و ثبت شکایت در دادسرای امورجنایی، تیمی از کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی وارد عمل شدند و با اقدامات اطلاعاتی پی بردند، پسر جوان ابتدا پول‌های خود را به دلار تبدیل و سپس به همراه دختر 19 ساله راهی کاشان شدند اما از آنجا دیگر ردپایی از خود برجا نگذاشتند.

کارآگاهان خیلی زود راهی کاشان شدند که در این شاخه از تحقیقات مشخص شد، دختر و پسر گمشده از ترمینال کاشان با اتوبوس به جزیره قشم رفته و در آنجا با یک قاچاقچی خطرناک جهت مهاجرت غیرقانونی ارتباط گرفته‌اند.

با توجه به حساسیت موضوع تجزیه و تحلیل‌های گسترده اطلاعاتی کلید زده شد و قاچاقچی خطرناک به دام افتاد اما او در بازجویی‌های اولیه گفت: قرار بود تا دختر و پسر جوان را به صورت قاچاقی از ایران خارج کنم اما ناگهان آنها منصرف شدند و دیگر جواب تلفن همراهم را ندادند.

تیم جنایی در گام بعدی مخفیگاه دختر و پسر جوان در جزیره قشم شناسایی و نهایتاً آنها را پیدا کردند.

پسر جوان در تحقیقات ابتدایی ضمن ابراز ندامت و پشیمانی، گفت: خیلی پشیمان هستم؛ می‌خواستم با دختر جوان ازدواج کنم اما پولی نداشتم و خانواده‌ام ناراضی بودند، به همین با شگردهای مجرمانه پول‌ها را جمع و سپس در میدان فردوسی آنها را به دلار تبدیل کردیم. ابتدا به قشم رفتیم و قصد داشتیم تا با کمک یک قاچاقچی کشور را برای همیشه ترک کنیم، اما در این میان تمام 300 میلیون تومانی که به دلار تبدیل کرده بودیم، سرقت شد. پس از این ماجرا زندگی برای ما سخت شد و خجالت می‌کشیدیم که به آغوش خانواده خود بازگردیم.

به گزارش تسنیم، با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی، تحقیقات در رابطه با این پرونده توسط پلیس تهران ادامه دارد.

انتهای پیام/

منبع خبر:تسنیم

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir