جزئیات آتش سوزی کارگاه تولیدی در جنوب تهران

جزئیات آتش سوزی کارگاه تولیدی در جنوب تهران
شناسه خبـر : ۱۴۵۲۰۶ دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۲

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران جزئیات آتش سوزی یک کارگاه ۸۰۰ متری در چهاردانگه را تشریح کرد.

به گزارش موج خبر، سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از مهار آتش سوزی در یک کارگاه ۸۰۰ متری تولید زیره کفش در چهاردانگه خبر داد و گفت: در این حادثه یک نفر دچار سوختگی شده بود که به مراکز درمانی منتقل شد.

ایلنا در خبری نوشت جلال ملکی گفت: ساعت ۱۵ و ۲۷ دقیقه ظهر دیروز درپی تماس عوامل آتش نشانی چهاردانگه و تقاضای نیروی کمکی برای یک مورد آتش سوزی در یک سوله، ۴ ایستگاه آتش نشانی به همراه تجهیزات لازم به عنوان نیروی کمکی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: محل آتش سوزی، یک سوله حدودا ۸۰۰ متری مسقف با کاربری تولید زیره‌های کفش در شهرک علی آباد چهاردانگه بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی پایتخت گفت: آتش نشانان زمانی که به محل حادثه رسیدند، آتش کاملا شعله ور بود و بر اثر شدت حرارت، سقف‌ها کاملا تخریب شده بود.

ملکی با بیان اینکه در این سوله بشکه‌های حاوی تینر وجود داشت، افزود: چند عدد از بشکه‌های حاوی تینر منفجر شده و باعث گسترش آتش سوزی و سرایت آن به کارگاه‌های مجاور شده بود.

وی گفت: آتش نشانان عملیات اطفای حریق را از چند طرف آغاز کردند و آتش را تحت کنترل خود درآوردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی افزود: در این حادثه یک نفر از کارگران کارگاه در همان دقایق اولیه که قصد خاموش کردن آتش را داشت، دچار سوختگی شده بود که به عوامل اورژانس تحویل داده شد.

ملکی گفت: آتش نشانان تهران پس از مهار آتش، بخشی از مرحله لکه گیری را انجام دادند و ادامه عملیات لکه گیری و ایمن سازی محل و بررسی علت حادثه را به آتش نشانان چهاردانگه واگذار و در ساعت ۱۶ و ۵۸ دقیقه به ایستگاه مراجعت کردند.

منبع خبر:مشرق

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir