دلافوئنته: مقابل آلمان باید بهترین نسخه اسپانیا باشیم

دلافوئنته: مقابل آلمان باید بهترین نسخه اسپانیا باشیم
شناسه خبـر : ۱۴۵۱۹۱ دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳ - ۰۱:۴۵

سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا گفت: باید مقابل آلمان بهترین نسخه خودمان را ارائه کنیم و نمی‌توانیم کار دیگری به جز این انجام بدهیم.

به گزارش موج خبر، لوئیس دلافوئنته سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا پس از برد 4 بر یک شاگردانش مقابل گرجستان و صعود به مرحله یک‌چهارم نهایی یورو 2024 اظهار داشت: ما بسیار خوشحالیم، چون می دانیم که این بازی ممکن بود چه هزینه‌ای برای ما به دنبال داشته باشد. نتیجه بازی کمی گمراه‌کننده بود، چون بازی می‌توانست 8 بر یک یا 9 بر یک تمام شود. در برخی از مواقع ممکن است اضطراب در تیم زیاد شود اما ما می‌دانیم که چگونه باید در همه دقایق و شرایط آرام بمانیم و بعد از آن بود که گل‌ها به ثمر رسیدند.

وی افزود: بازی بسیار مهمی بود، چون ما را در یک بازی پیچیده مقابل آلمان در مرحله یک‌چهارم نهایی قرار داد و ما می‌دانیم که برای رسیدن به اینجا چه کارهایی را انجام داده‌ایم. فعلا باید پاهای خود را روی زمین نگه داریم و به فکر دیدار بعدی باشیم.

وی در باره دیدار با آلمان گفت: ابتدا باید ریکاوری و سپس خودمان را تقویت کنیم. باید مقابل آلمان بهترین نسخه خودمان را ارائه کنیم و نمی‌توانیم کار دیگری به جز این انجام بدهیم.

انتهای پیام/

منبع خبر:تسنیم

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir