جلسه پلیس درباره تأمین امنیت عزاداری‌های دهه اول محرم

جلسه پلیس درباره تأمین امنیت عزاداری‌های دهه اول محرم
شناسه خبـر : ۱۴۵۱۴۱ شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۵

جلسه برگزاری تأمین و نظم امنیت مراسم عزاداری دهه اول محرم به ریاست جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا در ستاد فرماندهی انتظامی کشور برگزار شد.

به گزارش موج خبر، سردار شرفی جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا در این جلسه ضمن تشکر و قدردانی از حضور پر شور مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، با اشاره به نزدیک شدن به ماه محرم و ایام شهادت سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع)، اظهار داشت: یکی از رسالت‌های سازمان انتظامی، بحث تربیت نیروی انسانی در تراز انقلاب اسلامی بوده است.

وی تصریح کرد: سازمان با فراهم سازی زیرساخت‌های لازم باید بستر مناسب برای تربیت دینی و اخلاقی کارکنان را فراهم کند لذا تربیت دینی و معنوی در نتیجه حضور در محضر علمای دینی برقرار می‌شود.

وی با تأکید بر ترغیب کارکنان برای حضور حداکثری در این مراسم معنوی، خاطر نشان کرد: یکی از مهمترین انسجام‌های اجتماعی به دلیل مشارکت و هم گرایی مردم و جوانان در ایام محرم در تکیه‌ها و حسینیه‌ها شکل می‌گیرد و به نوعی باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی بوده و این نیز از خصوصیات بارز و برکات این ماه پر برکت است.

این مقام ارشد انتظامی بیان کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مراسم عزاداری ابا عبدالله الحسین (ع) با نظم و امنیت کامل در سطح کشور همچون سال‌های گذشته برگزار می‌شود.

منبع خبر:مشرق

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir