جزئیات حملات موشکی رژیم صهیونیستی به منطقه سیده زینب (س) دمشق+ نقشه میدانی

جزئیات حملات موشکی رژیم صهیونیستی به منطقه سیده زینب (س) دمشق+ نقشه میدانی
شناسه خبـر : ۱۴۵۰۶۴ جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳ - ۰۱:۵۶

رژیم صهیونیستی در جریان حملات موشکی به منطقه سیده زینب دمشق، ساختمان مرکز «ساخت و خدمات انسانی» را در نزدیکی شهرک «حجیره» هدف قرار داد اما این محل از قبل تخلیه شده بود.

سرویس جهان مشرق - چهارشنبه شب، حدود ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه به وقت دمشق، جنگنده های رژیم صهیونیستی در تجاوزی آشکار بار دیگر تمامیت ارضی سوریه را نقض و تعدادی موشک را از سمت جولان اشغالی به سمت منطقه سیده زینب (س) در پایتخت شلیک کردند.

یک منبع میدانی که تحولات را در شهر دمشق از نزدیک دنبال می کند در گفت وگو با مشرق به جزئیات حملات صهیونیست ها اشاره کرد و گفت: سامانه دفاع هوایی ارتش سوریه همزمان با حملات فعال شد و شماری از موشک ها را رهگیری و ساقط کرد.

این منبع میدانی از اصابت تعدادی از موشک ها به ساختمان مرکز «ساخت و خدمات انسانی» در نزدیکی شهرک «حجیره» در غرب محله سیده زینب خبر داد و افزود: در این حملات ۳ تن از شهروندان سوری شهید و حدود ۱۳ تن دیگر زخمی شدند.

براساس اطلاعاتی که این منبع میدانی در اختیار گذاشته است، مرکز ساخت و خدمات انسانی (بنیاد جهاد البناء) از قبل تخلیه شده بود و فقط خسارت مالی به این ساختمان وارد آمد و تعدادی از ماشین آلات در محوطه این محل دچار آسیب شدند.

به گفته این منبع میدانی، جنگنده های ارتش رژیم صهیونیستی تعدادی موشک هم به سمت پایگاه پدافند هوایی در استان السویداء در جنوب شرق سوریه شلیک کردند؛ سامانه دفاع هوایی ارتش سوریه در جریان این حمله توانست شماری از موشک ها را رهگیری و ساقط کند.

به گزارش موج خبر، در هفته های اخیر، حملات رژیم صهیونیستی به خاک سوریه افزایشی یافته و اشغالگران در تلاش هستند پس از عملیات گسترده وعده صادق، حداقل در این بازه زمانی میزان خسارت های مالی را در جریان حملات موشکی بالا ببرند.

منبع خبر:مشرق

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir