شناسایی ۴۴۵ فقره تغییر کاربری غیرمجاز در لرستان

شناسایی ۴۴۵ فقره تغییر کاربری غیرمجاز در لرستان
شناسه خبـر : ۱۴۴۸۵۰ یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۵

فرمانده یگان حفاظت اراضی کشاورزی لرستان از ثبت ۴۴۵فقره تغییر کاربری غیرمجاز در این استان خبر داد.

به گزارش موج خبر از خرم‌آباد، سرهنگ مسلم مؤیدی، ظهر امروزر، با اشاره به طرح برخورد با متخلفان تغییر کاربری غیرمجاز در لرستان اظهار داشت: 445فقره تغییر کاربری غیرمجاز از ابتدای سال تاکنون  شناسایی شده‌است.

او اضافه کرد: 42 مورد تبصره 2 ماده 10  به‌دنبال شناسایی‌ها و صدور اخطاریه‌ها برای تغییر کاربری اراضی اجرا شده‌است که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد چشمگیری دارد.

فرمانده یگان حفاظت اراضی کشاورزی لرستان بیان کرد: بیشترین تغییر کاربری‌های غیرمجاز ثبت‌شده در سامانه cms  مربوط به شهرستان‌ خرم‌آباد با تعداد 151مورد بوده‌است.

مؤیدی یادآور شد: استفاده از ظرفیت‌های فضای مجازی و هماهنگی با نیروهای منابع طبیعی و انتظامی از ویژگی‌های بارز یگان حفاظت اراضی کشاورزی لرستان در برخورد با تغییر کاربری‌های غیرمجاز است.

او اذعان کرد: گشت‌های یگان حفاظت امور اراضی در لرستان فعال هستند و با گشت مستمر و با هدف جلوگیری از تخریب و تغییر کاربری‌های غیرمجاز اراضی با متخلفان برخورد قانونی می‌کنند.

فرمانده یگان حفاظت اراضی کشاورزی لرستان اعلام کرد: شهروندان در صورت مشاهدۀ هرگونه تغییر کاربری غیرمجاز با سامانۀ 131 تماس بگیرند و یا با مراجعه به نشانی https://cms.laoi.ir تخلف تغییر کاربری را ثبت و پیگیری کنند.

انتهای پیام/ 644/.

منبع خبر:تسنیم

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir