"به آرامی بچرخ" در ژانر سینماتیک

"به آرامی بچرخ" در ژانر سینماتیک
شناسه خبـر : ۱۴۴۷۹۱ شنبه ۲ تیر ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۰

قطعه اینسترومنتال «به آرامی بچرخ» اثری از احمد میرمعصومی در ژانر سینماتیک در دسترس علاقمندان قرار گرفت.

به گزارش موج خبر، در ادامه تولید پروژه بزرگ آثار موسیقی اینسترومنتال، این بار قطعه جدید " به آرامی بچرخ " از آلبومی با همین عنوان منتشر شد.

بر اساس تجربه های پیشین آهنگساز و رایزنی های متعدد با موسسه فرهنگی هنری نغمه سازان دلنشین تا قبل از انتشار کامل آلبوم ، 3 قطعه در قالب تک آهنگ منتشر می شود.

 

مبنای خلق این اثر گریز از هیاهوی پیرامون و دعوت به آرامش درون است.

این اثر برای گیتار و ویولنسل با هنرنمایی فیروز ویسانلو و مهرداد عالمی به زیبایی و ظرافت به اجرا درآمده است.

اثر مذکور در استودیو A موسسه فرهنگی هنری نغمه سازان دلنشین ضبط، میکس و مستر شده و توسط دپارتمان امور بین الملل موسسه فرهنگی هنری نغمه سازان دلنشین و همکاری شرکت بالهای ابریشمی در مسقط نشر در سطح داخلی و بین المللی منتشر می شود.

مراحل تولید آلبوم «به آرامی بچرخ» به پایان رسیده و بزودی در خصوص مراسم رونمایی اثر اطلاع رسانی خواهد شد.

«به آرامی بچرخ»، اثری با موتیف اثرگذار شنونده را به آرامشی سیال دعوت می‌کند. آهنگساز با بهره گیری از سونوریته مطبوع سازهای گیتار و ویلنسل و امتزاج دراماتیک، به بیانی منحصربه‌فرد در این اثر رسیده است.

 

 

هارمونی و کنترپوان در این اثر ضمن رنگ آمیزی جادویی و بیان سلیس و متفکرانه، فرازهایی از تقابل و درهم آمیزی کنسونانس و دیسونانس در ساختاری نو گرایانه ارائه کرده است. اثر در ذات، حرکتی دوار دارد که شنونده در همان لحظه آغاز اثر با آن همراه می‌شود و نوعی سبک شدگی دراماتیک را تجربه می‌کند. به آرامی بچرخ اثری در ژانر رمانتیک سینماتیک با در نظر گرفتن ذائقه شنیداری مخاطب در سراسر دنیا تولید شده است. این اثر از آلبومی با همین عنوان در قالب تک آهنگ منتشر شد و آلبوم کامل به بزودی منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع خبر:تسنیم

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir