رونمایی پوستر چهارمین محفل شعر قرار استانی خبرگزاری تسنیم

رونمایی پوستر چهارمین محفل شعر قرار استانی خبرگزاری تسنیم
شناسه خبـر : ۱۴۴۱۸۶ سه شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۰

چهارمین محفل قرار استانی موج خبر قرار است به‌میزبانی زنجان (پایتخت شور و شعور حسینی کشور) ۱۰ تیرماه در حسینیه اعظم زنجان با حضور شعرای ملی و استانی برگزار شود و در همین راستا از پوستر این برنامه امروز با حضور مقامات استانی رونمایی شد.

به گزارش موج خبر از زنجان، چهارمین محفل قرار استانی "موج خبر" قرار است به‌میزبانی زنجان ـ پایتخت شور و شعور حسینی(ع) کشور ـ 10 تیرماه در حسینیه اعظم زنجان با حضور شعرای ملی و استانی برگزار شود. پیش از این محفل شعر قرار استانی در استان‌های خراسان رضوی، قم و فارس برگزار شده بود.

در این برنامه شاعران ملی همانند محمود حبیبی، قاسم صرافان و احمد بابایی حضور خواهند داشت. اجرای این برنامه هم به‌عهده سیدمهدی تحویلدار خواهد بود. قرار است در این برنامه از سه پیرغلام و خادم حسینی استاد حاج اصغر گنج‌خانلو زنجانی، استاد حاج غلامرضا عینی‌فرد زنجانی و استاد حاج ولی‌الله کلامی زنجانی تقدیر و تجلیل شود.

در همین راستا رونمایی از پوستر این برنامه امروز سه‌شنبه 22 خرداد ساعت 11 صبح در تالار اندیشه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با حضور مقامات استانی انجام شد. ابوالفضل رفیعی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، حجت‌الاسلام حسن بیگدلی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان، پرویز خالقی فرماندار زنجان، اصغر علی‌اکبری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، علیرضا فیروزفر شهردار زنجان، صمد یوسفی‌اصل رئیس اتاق بازرگانی زنجان، محسن احمدی‌تبار معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه استان و همین‌طور مسئولان بسیج مداحان، بسیج هنرمندان و رئیس سازمان فرهنگی شهرداری زنجان جزو مهمانان این برنامه بودند. ناگفته نماند که اسپانسری مالی این برنامه به‌عهده واحد تولیدی مجتمع آندیا فولاد زنجان است.

ابوالفضل رفیعی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان در این جلسه با ابراز خرسندی از اقدامات خوب موج خبر در حوزه فرهنگی گفت: موج خبر به‌عنوان یک رسانه انقلابی همواره دغدغه پیشرفت نظام را داشته و دارد و وجود چنین رسانه قوی بین‌المللی سرمایه‌ای برای نظام است.

وی با بیان اینکه موج خبر برای چنین کار خوبی پیش‌قدم شده است و وظیفه همه مسئولان استانی همراهی این رسانه است، گفت: همه مسئولان مربوطه برای خوب برگزار شدن این برنامه باید پای کار بیایند و این رسانه را همراهی کنند. کمیته اجرایی برای برگزاری این برنامه به‌ریاست اداره‌کل فرهنگ و ارشاد تشکیل خواهد شد تا هماهنگی‌های بین‌دستگاهی را برای برگزاری این برنامه به‌نحو احسن انجام دهد.

.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان اضافه کرد: از سوی دیگر فرمانداری زنجان هم نامه‌نگاری‌های هماهنگی را با ارگان‌های مربوطه برای برقراری نظم و امنیت و محدودیت‌های ترافیکی انجام دهد.

وی با اشاره به اینکه زنجان به‌عنوان پایتخت شور و شعور حسینی کشور شناخته می‌شود، گفت: برگزاری محفل شعر قرار موج خبر در آستانه ماه محرم، فرصت خوبی برای عزاداران حسینی است تا با حضور پرشور خودشان، اعلان عزا کنند.

در ادامه حجت‌الاسلام حسن بیگدلی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با تقدیر از موج خبر بابت برگزاری چنین برنامه ملی در شهر زنجان گفت: سپاه استان زنجان هم آماده همکاری با این رسانه است تا به‌لطف خدا شاهد برگزاری یک برنامه خوب و بدون نقص باشیم.

وی تأکید کرد: ازآن‌جایی که این برنامه موج خبر یک آبروی استانی نیز محسوب می‌شود، بنابراین می‌طلبد مسئولان استانی پای کار بیایند و کمک‌حال موج خبر زنجان باشند.

پرویز خالقی فرماندار زنجان هم با تقدیر از موج خبر بابت ورود به برگزاری برنامه‌های فرهنگی در سطح ملی افزود: این رسانه همواره در مبارزه با جنگ نرم دشمنان پیشتاز بوده است و برگزاری چنین رویدادهای فرهنگی قطعاً در پیوند نسل جوان به موضوع شعر و ادبیات و فرهنگ ایثار و شهادت کمک می‌کند.

وی با ابراز اینکه هماهنگی‌های لازم با مسئولان ذی‌ربط جهت خوب برگزار شدن این برنامه انجام خواهد شد، مطرح کرد: تأثیر این برنامه‌های فرهنگی در جامعه بیش از حد تصور است و یقین دارم این محفل شعر قرار با حضور شعرای ملی و استانی، برنامه‌ای بسیار خوب خواهد بود.

در ادامه برنامه هم، برخی مهمانان برنامه نقطه‌نظرات خود را برای خوب برگزار شدن این برنامه ملی بیان کردند.

گفتنی است محفل شعر قرار از شهریورماه سال 95 فعالیت خود را آغاز کرد؛ هدف از شکل‌گیری این محفل، گرد هم آمدن شاعران در فضایی سالم، صمیمی و دوستانه بود.

آشنایی با شاعران جوان، معرفی چهره‌های تازه ادبیات، نقد آثار شاعران، ارتباط چهره به چهره مخاطبان شعر با شاعران از جمله اهداف برگزاری جلسه شعر قرار بوده است.

انتهای پیام/+

منبع خبر:تسنیم

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir