وزیر صنعت: شهید رئیسی مدام پیگر احیای واحدهای راکد بود

وزیر صنعت: شهید رئیسی مدام پیگر احیای واحدهای راکد بود
شناسه خبـر : ۱۴۳۸۹۵ پنجشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۳

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: در استان لرستان مشکل برق وجود داشت که با توجه به راه اندازی نیروگاه یک هزار مگاواتی جدید ظرفیت خوب و مطلوبی برای ایجاد و تکمیل واحدهای صنعتی و تولیدی بسیاری به وجود آمده است.

به گزارش موج خبر از بروجرد، عباس علی آبادی در سفر به این شهرستان  در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در تمام جلسات رئیس جمهور شهید بررسی وضعیت واحدهای راکد و نیمه فعال را رصد می‌کردند اظهار داشت: احیای واحدهای راکد و به ظرفیت کامل رساندن واحدهای نیمه فعال از جمله اقدامات مهم رییس‌جمهور شهید بود. 

وی افزود: ایشان بر تکمیل واحدهای نیمه تمام تاکید داشتند و امروز نیز اولویت ما گرفتن جشن احیای واحدهای راکد و تکمیل واحدهای نیمه‌تمام در تمام کشور است. 

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه در استان لرستان مشکل برق وجود داشت عنوان کرد: با توجه به راه اندازی نیروگاه یک هزار مگاواتی جدید ظرفیت خوب و مطلوبی برای ایجاد و تکمیل واحدهای صنعتی و تولیدی بسیاری به وجود آمده است. 

علی آبادی تصریح کرد: هدف از سفرهای استانی رییس جمهور شهید و سایر اعضای هیات دولت رسیدگی به وضعیت اقتصاد، اشتغال و وضعیت واحدهای تولیدی راکد و نیمه فعال در استان‌ها‌ست.

انتهای پیام/645

منبع خبر:تسنیم

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir