کشف جسد زن جوان در شهرک صنعتی فشافویه

کشف جسد زن جوان در شهرک صنعتی فشافویه
شناسه خبـر : ۱۴۳۴۰۶ سه شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۸

به دنبال کشف جسد یک زن جوان در شهرک صنعتی فشافویه یک سناریوی جنایی مقابل کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار اجتماعی موج خبر ، شب گذشته دوشنبه هفتم خردادماه، کارکنان راهداری شهرک صنعتی فشافویه در حال کار بودند که با یک گونی مواجه شدند که نصف آن زیر خاک بود و به شدت بوی تعفنی داشت.

طولی نکشید که این ماجرا در بیسیم کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ پیچید و خیلی زود تیم بررسی صحنه جرم پای در محل حادثه گذاشتند و جسد مثله شده زن جوانی را داخل گونی مشاهده کردند که حدود 10 روز از زمان مرگش گذشته بود.

تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت قاتل، زن جوان را در محل دیگری به قتل رسانده و جسد را پس از مثله کردن داخل یک گونی قرار داده و آن را شهرک صنعتی فشافویه آورده و پس از دفن کردن بلافاصله پا به فرار گذاشته است.

پس از پایان تحقیقات میدانی در صحنه جرم، کارآگاهان ماموریت یافتند تا با اقدامات اطلاعاتی گسترده و دوربین‌های مداربسته اطراف شهرک ابتدا هویت قاتل را شناسایی و سپس نسبت به دستگیری وی اقدام کنند.

به گزارش تسنیم، جسد برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شدند و تحقیقات کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ جهت دستگیری قاتل ادامه دارد.

انتهای پیام/

منبع خبر:تسنیم

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir