زمینه های گردشگری لرستان توسعه می یابند

زمینه های گردشگری لرستان توسعه می یابند
شناسه خبـر : ۱۴۳۲۸۲ یکشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۳

مدیر عامل شرکت توسعه گردشگری ایران از آمادگی این شرکت برای توسعه زمینه های گردشگری در جاذبه های گردشگری لرستان خبر داد.

به گزارش موج خبر لرستان ، علی همتی روز یکشنبه ۶ خرداد ماه در جریان دیدار با استاندار لرستان در محل استانداری این استان در خرم آباد گفت: با توجه به بررسی های انجام شده و پتانسیل موجود گردشگری در لرستان، زمینه ایجاد همکاری بین بخشی و سرمایه گذاری در مناطق گردشگر پذیر استان فراهم خواهد شد.

او افزود: جاذبه های پرمخاطب و عمومی این استان همچون دریاچه گهر، آبشار آب سفید، آبشار نوژیان و آبشار و روستای گردشگری بیشه زمینه ارائه خدمات بهینه به گردشگران را دارد و با همکاری بیشتر می توان در خصوص سرمایه گذاری فعالیت گردشگری این نقاط اقدام کرد.

او اضافه کرد: استان لرستان به واسطه داشتن جاذبه های طبیعی و تاریخی، هدف خوبی برای گردشگران داخلی و خارجی است و می توان با مدیریت صحیح زمینه سرمایه گذاری در این بخش را فراهم کرد.

استاندار لرستان نیز در این دیدار گفت: این استان نیز آمادگی حضور سرمایه گذاران و بخصوص فعالیت شرکت توسعه گردشگری ایران را داشته و در همه زمینه های سرمایه گذاری، همکاری لازم انجام می شود.

ابوطالب شفقت افزود: با همکاری بین بخشی و حضور شرکت توسعه گردشگری ایران در لرستان می توان زمینه حل مشکلات این حوزه را فراهم کرد.

او اظهار امیدواری کرد تا با برنامه ریزی و شناخت چالش های پیش رو، زمینه توسعه اقتصادی گردشگری استان با سرمایه گذاری ایجاد شده و همکاری شرکت توسعه گردشگری ایران و اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فراهم شود.

بنا بر این گزارش، شرکت توسعه گردشگری ایران در سال ۱۳۴۷ تاسیس شده که پس از یک وقفه طولانی و تعطیلی در لرستان، زمینه فعالیت نمایندگی آن در استان برای توسعه گردشگری، تسهیلگری و ارائه تسهیلات به حوزه گردشگری فراهم شده است.

۴۶

منبع خبر:خبرآنلاین

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir