ایرانی‌ها در سوگ "سید"/ عزاداری مردم برای شهیدان خدمت

ایرانی‌ها در سوگ "سید"/ عزاداری مردم برای شهیدان خدمت
شناسه خبـر : ۱۴۲۹۷۵ دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۳

در پی شهادت رییس جمهور، وزیر امور خارجه، امام جمعه تبریز، استاندار آذربایجان شرقی و هیئت همراه در سانحه هوایی، شهر‌های ایران اسلامی ‌سیاه‌پوش شد.

به گزارش گروه استان‌های موج خبر، از نخستین ساعات انتشار خبر شهادت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، دکتر حسین امیرعبداللهیان، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم، دکتر مالک رحمتی و همراهان آنان در سانحه هوایی در منطقه ورزقان، استان‌های مختلف ‌رنگ و بوی عزا و ماتم گرفت و معابر عمومی و خیابان‌ها با پرچم‌های سیاه آذین‌بندی شدند.

 تابلو‌های تبلیغاتی و تلویزیون‌های شهری ‌استان به ویژه مراکز رنگ ماتم به خود گرفته ‌و مردم ولایتمدار این شهر‌ها در عزای این شهدا سوگواری می‌کنند.

گزارش خبرنگاران تسنیم از مراسم های عزادارای در سراسر کشور

موج غم در سواحل خلیج فارس در سوگ رئیس جمهور شهید

.

به گزارش موج خبر از بندرعباس، از روز گذشته که خبر وقوع سانحه برای بالگرد حامل رئیس جمهور در آذربایجان شرقی مخابره شد، فضای کشور و استان هرمزگان تحت الشعاع این خبر قرار گرفت.

مردم از همان ساعات ابتدایی دست به دعا برداشته و برای سلامت رئیس جمهور و همراهان از درگاه خداوند دعا کردند، اما صبح امروز و با مخابره بهت برانگیز شهادت خادم ملت و سید مظلومان و محرومان، موجی از غم و اندوه استان هرمزگان را بر گرفت.

ابتدا مردم، مسئولان، نخبگان و چهره های سیاسی استان در فضای مجازی به این خبر واکنش نشان دادند و با درج پیام و انتشار پوسترهای آیت الله رئیسی، در غم از دست دادن رئیس جمهوری از جنس خودشان به ماتم نشستند.

 

 

منبع خبر:تسنیم

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir