مشارکت مردم با رفع موانع و نظارت عمومی

مشارکت مردم با رفع موانع و نظارت عمومی
شناسه خبـر : ۱۴۰۱۰۰ جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۰

وزیر اقتصاد گفت: مردم علیرغم مشارکت بیشتر با تسهیل در کسب و کارها می توانند بر اطلاعات و ظرفیت های اجرایی موجود نظارت و مدیریت داشته باشند.

به گزارش موج خبر، سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی در گفتگو با برنامه جهش تولید رادیو اقتصاد اظهار داشت: جزء جدیدی که در شعار امسال پررنگ شده استفاده از ظرفیتهای مردمی و مشارکت عامه است که سالها از آن محروم بودیم.

خاندوزی افزود: از ابتدای شروع دولت تلاش شد تا با برداشتن موانع تولید و کسب، از ظرفیت همگانی مردم استفاده شود؛ ولی در سال جدید سعی می شود تا با ارائه اطلاعات کافی و بدور از محرمانگی ظرفیتهای موجود، شرایط را برای صاحبنظران، مردم و رسانه ها مهیا کرد.

وزیر اقتصاد و دارایی بیان داشت: یکی از راهبردهای جدید دولت، باز کردن فضای جدید برای استفاده از فضای مدیریتی است تا بعنوان سهامداران واقعی در همه استان ها نمایندگانی از مردم در پروژهای مهم و سودآور مدیریت و مشارکت داشته باشند.

خاندوزی با اشاره به بسترسازی لازم برای استفاده از سپرده های مردم در تولید به جای مسیرهای غیرمولد و تورم زا گفت: مقرر شد تا همه وزارتخانه ها ظرفیتهای لازم و سودآور خود را برای سرمایه گذاری و استفاده در تولید و صنعت معرفی و بستر سازی لازم را جهت مشارکت حداکثری مردم اعلام کنند.

انتهای پیام/

منبع خبر:تسنیم

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir