بازدید ١۵ هزار و ۵۰۰ نفر از مسافران نوروزی از موزه تاریخ طبیعی و تنوع زیستی خرم‌آباد

بازدید ١۵ هزار و ۵۰۰ نفر از مسافران نوروزی از موزه تاریخ طبیعی و تنوع زیستی خرم‌آباد
شناسه خبـر : ۱۳۹۹۸۴ دوشنبه ۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۱

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان لرستان از استقبال ١۵ هزار و پانصد نفر از مسافرین و گردشگران نوروزی از موزه تاریخ طبیعی و تنوع زیستی لرستان در تعطیلات نوروز تا به امروز خبر داد.

به گزارش موج خبر لرستان ، علی سالاروند در این خصوص گفت: با توجه به فرا رسیدن سال نو و شروع تعطیلات نوروزی و همچنین ورود گردشگران به استان لرستان و شهرستان خرم آباد موزه تاریخ طبیعی و تنوع زیستی لرستان واقع در مجموعه تاریخی قلعه فلک الافلاک شهرستان خرم آباد مورد بازدید و استقبال بیش از ١۵ هزار گردشگر و مسافرین نوروزی در چند روز ابتدای سال جدید قرار گرفت.

سالاروند با اشاره به اینکه ٣٠ درصد تنوع زیستی کشور در استان لرستان می باشد افزود: در ایام نوروز بازدیدکنندگان توسط کارشناسان اداره کل حفاظت محیط زیست استان راهنمایی شدند و برای علاقمندان مطالبی در این خصوص تشرح گردید که در این موزه گونه‌های مختلف جانوری استان لرستان در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته است و تاکنون استقبال خوبی از این موزه شده است.

وی با بیان اینکه این موزه در ایام سال مورد استقبال و بازدید اقشار مختلف مردم قرار گرفته است گفت: علاقمندان می‌توانند در ایام عید نوروز از ساعت ٩ صبح الی ١٨ عصر از موزه تنوع زیستی لرستان واقع در مجموعه تاریخی قلعه فلک الافلاک شهرستان خرم آباد بازدید کنند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان لرستان با اشاره به اهمیت محیط زیست در سلامتی و نشاط افراد جامعه از مسافران و میهمانان نوروزی درخواست نمود: برای حفاظت و نگهداری از غنای طبیعی استان از هرگونه آسیب به حیات وحش و تخریب رستنی‌های بهاری طبیعت، به خصوص مناطق تحت مدیریت محیط زیست استان پرهیز نمایند و در واقع حامی حیات وحش و همیار محیط زیست باشند.

منبع خبر:خبرآنلاین

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir