خبری از مناظره‌های تلویزیونی در پشت صحنه «محفل»

خبری از مناظره‌های تلویزیونی در پشت صحنه «محفل»
شناسه خبـر : ۱۳۶۶۷۶ پنجشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۰

رئیس صدا و سیما در پشت صحنه برنامه «محفل» از ۱۴۰۰ مناظره انتخاباتی گفت که یک هفته پخش می‌شود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی موج خبر، برنامه تلویزیونی «محفل» این روزها در مقبره الشهدا به فیلمبرداری خودش ادامه می‌دهد تا دوباره افطار میهمان خانه‌های مردم شود؛ هوا هرچه قدر سرد است دکورِ زیبای مکه چشم‌مان را متوجه خودش می‌کند. همه اجراها با ظرافت و دقتِ میزبانان پیش می‌روند و هیچ‌کس در این برنامه از صحنه‌‌ای نمی‌گذرد.

به تعبیر تهیه‌کننده برنامه در «محفل» جدید میهمانان بین‌المللی بسیاری حضور خواهند داشت. داور مصری که پایش به برنامه باز نشد و همان ترکیب قبلی را مردم می‌بینند. امسال همانند سال گذشته حجت‌الاسلام غلامرضا قاسمیان، احمد ابوالقاسمی، حامد شاکرنژاد، رضوان درویش از کشور سوریه و حسنین حلو از کشور عراق و با اجرای رسالت بوذری کارشناسان و میزبانان ایرانی و بین‌المللی برنامه «محفل» هستند.

رئیس صداوسیما در پشت صحنه این برنامه حاضر شد و به این نکته اشاره کرد: این کار زیر سایه اهل‌بیت انجام می‌شود و با اعتقاد باطنی تیم تولید اتفاق می‌افتد و از این رو یک کار فرا رسانه‌ای و فرا تلویزیونی است. یکی از دوستان می‌گفت این کار سال به سال سخت‌تر می‌شود. چون توقع مردم بالاتر می‌رود. من هم گفتم این کار دست ما و تیم تولید نیست. آن کسی که کار را تا اینجا آورده خودش بالاتر می‌برد. 

جبلی عنوان کرد: خوشبختانه برنامه وزین و پرمخاطب و مردمی محفل که در سال گذشته مردم ما شاهد اولین فصل آن بودند، در ماه مبارک امسال با تنوع و شکوه بیشتری پخش خواهد شد. آنچه که همکاران عزیز ما در تولید این برنامه انجام می‌دهند کاری فراتر از یک برنامه سازی است. کاری است که همراه با اخلاص و اعتقاد و باور گروه با انگیزه و علاقه‌مند است. به ثمر می‌رسد این برنامه در مقایسه با سال گذشته پرشکوه‌تر و جذاب‌تر خواهد بود.

وی درخصوص تأثیر این برنامه بر روی کودکان و نوجوانان گفت: شیوه نوین و بدیعی که محفل برای نزدیک شدن به معارف قرآنی پیش گرفت، ما ثمره اش را امسال در گروه‌ها و مجموعه‌های بسیار متعددی که در بین اقشار مختلف به خصوص کودکان و نوجوانان از سراسر کشور اعلام آمادگی برای شرکت در برنامه کردند و در واقع این برنامه یک پیشران معارفی در کشور شد.

حضور رئیس صداوسیما در این برنامه خبری از انتخابات و تبلیغات آن در رسانه ملّی هم به دنبال داشت. او در پاسخ به سؤالی درباره مناظره‌ها هم این نکته را مطرح کرد: 1400 مناظره به مدت یک هفته بین حدود 2500 داوطلب پخش خواهد شد و مردم با دیدگاه‌ها و نظرات نامزد‌ها آشنا خواهند شد.1400 مناظره ضبط شده است که از امروز در 200 کانال پخش خواهد شد. این تجربه برای اولین بار در رسانه ملی شکل می‌گیرد.

وی همچنین تأکید کرد: راه‌اندازی 200 کانال انتخاباتی برای معرفی برنامه‌های نامزد‌ها کاری ‌بی‌سابقه است که برای اولین بار در ایران و فکر می‌کنم در جهان باشد. انتخابات در کشور ما بر اساس طبیعت جمهوری اسلامی متکی بر مردم است. از این رو برگزاری انتخابات هم باید مردمی باشد. ما در رسانه ملی کمک کردیم به اینکه انتخابات آگاهانه و مردمی اتفاق بیفتد.

انتهای پیام/

منبع خبر:تسنیم

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir