گلایه دانش‌آموزان از مشکل سیستم گرمایشی هنرستان چمران خرم‌آباد؛ مسوولان قول رفع مشکل دادند

گلایه دانش‌آموزان از مشکل سیستم گرمایشی هنرستان چمران خرم‌آباد؛ مسوولان قول رفع مشکل دادند
شناسه خبـر : ۱۳۳۹۴۹ جمعه ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۶

سیستم گرمایشی هنرستان شهید چمران خرم آباد چند روزی است که دچار مشکل شده که زمینه گلایه‌مندی دانش آموزان و والدین آن ها را فراهم کرده است، مسوولان ذیربط اما از حل موقت این مشکل از فردا خبر می‌دهند.

به گزارش موج خبر از خرم‌آباد، چند وقتی است که علیرغم پیگیری‌های اولیاء، دانش‌آموزان و پرسنل مدرسه با وجود خرابی چند هفته‌ای، تلاشی جهت تهیه سیستم گرمایشی مناسب برای دانش آموزان هنرستان شهید چمران ناحیه ۲ این شهرستان صورت نگرفته است.

میثم آرین‌فر پدر ابوالفضل که چند روزی است به علت سرماخوردگی در منزل به سر می‌برد به خبرنگار موج خبر، گفت: چند روزی است که پسرم به دلیل سرماخوردگی شدید به مدرسه نرفته و در حال استراحت است.

وی می‌گوید: متاسفانه چند وقتی است که سیستم گرمایشی هنرستان دچار مشکل شده و دانش‌آموزان با پتو و پیک‌نیک فضای کلاس‌ها را گرم می‌کنند.

آقای آرین‌فر از پیگیری‌های متعدد برای حل مشکل گرمایشی مدرسه می‌گوید و از مسوولان می‌خواهد که هر چه سریع‌تر به فکر حل این مشکل باشند.

رفع کامل مشکل سیستم گرمایشی تا فصل بهار

یونس بهاروند مدیرکل نوسازی مدارس لرستان اما از نبود اعتبار برای تعمیر و تجهیز سیستم گرمایشی هنرستان شهید چمران خرم‌آباد می‌گوید.

وی، علت خرابی سیستم گرمایشی را نامعلوم عنوان می‌کند و ادامه می‌دهد: این هنرستان بیش از ۲۰ سال قدمت دارد و بر اساس گمانه‌زنی‌ها گویا یکی از نیروها اقدام به تخریب سیستم گرمایشی کرده، با این وجود علت اصلی این موضوع مشخص نیست.

مدیرکل نوسازی مدارس لرستان با بیان اینکه اگر چند ماه قبل این اتفاق رخ می‌داد، فرصت کافی برای تعمیر و تجهیز سیستم گرمایشی را داشتیم، از نبود اعتبار برای حل این مشکل می‌گوید.

بنا به گفته بهاروند تعمیر و تجهیز این سیستم گرمایشی هنرستان شهید چمران خرم‌آباد نیازمند حداقل یک میلیارد تومان اعتبار است که در حال حاضر امکان فراهم شدن آن نیست و ممکن است فصل بهار این مهم محقق شود.

بهاروند ادامه می‌دهد: برای حل موقتی حل مشکل سیستم گرمایشی این هنرستان بخاری‌هایی را برای هر کلاس پیش‌بینی کرده‌ایم.

حل موقت سیستم گرمایشی از فردا

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان اما دقایقی پیش و با پیگیری خبرنگار موج خبر، همزمان با چندین مسوول ذیربط تماس برقرار کرد که در نهایت منجر به قول مساعد حل مشکل گرمایشی هنرستان چمران خرم‌آباد تا فردا شد.

عزتی می‌گوید: این مشکل به طور موقت فردا حل می‌شود تا برای حل اساسی آن از طریق نوسازی وارد عمل شویم.

پایان پیام/

منبع خبر:فارس

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir