دومین نمایشگاه ملی «رصتا» در ایستگاه پایانی/ رسانه‌های برتر مشخص شدند

دومین نمایشگاه ملی «رصتا» در ایستگاه پایانی/ رسانه‌های برتر مشخص شدند
شناسه خبـر : ۱۲۹۶۸۵ چهارشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۰

اختتامیه دومین نمایشگاه ملی «رصتا» امروز چهارشنبه ۱۴ دی‌ماه با حضور صاحبان سکوهای نمایشی، مسئولین صداوسیما و ساترا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی موج خبر، دومین نمایشگاه ملی رصتا با حضور رؤسای ساترا و جمعی از مسئولین و پلتفرم‌ها در مجموعه ملاصدرای سازمان صداوسیما به ایستگاه پایانی رسید.

حمید نوابی دبیر دومین نمایشگاه رصتا اولین سخنران آیین اختتامیه بود؛ او گفت: بحمدالله نمایشگاه دوم همچون گام نخست دستاوردهای خوبی را از خود به جای گذاشت. حضور دو برابری شرکت‌کنندگان به این اتفاق مهم رونق بخشیدند.

نوابی خاطرنشان کرد: برخی می‌گفتند مگر می‌شود نمایشگاه با این عظمت را برگزار کرد و با دعا و توسل و تلاش این امر میسر شد. از طرفی دعای پدران و مادران ما بود که کمک کرد تا بتوانیم هدف‌گذاری‌هایمان را محقق کنیم.

وی افزود:همگرایی‌ها و هم‌افزایی‌ها به ما کمک کردند تا بتوانیم بار دیگر یک دورهمی خوب رسانه‌ای توأمان با کارگاه‌ها و نشست‌های آموزشی و توجه به اتفاقات علمی را تدارک ببینیم و بازیگران و فعالان صنعت رسانه‌مان به صورت گسترده در آن حاضر شوند.

افزایش تقریبا دو برابری میزان مشارکت رسانه‌های فراگیر یکی از اتفاقات مهم دومین نمایشگاه رصتا به شمار می‌رود.

سعید مقیسه در ادامه مراسم به این نکته اشاره کرد: ان‌شاءالله هم خانواده‌های ساترا و سکوهای نمایش‌خانگی بتوانند مأموریت‌شان را به خوبی انجام دهند که در محضر رهبر انقلاب رو سفید باشیم و خانواده‌های ایرانی شاهد یک فضای‌مجازی سالم با محتوای پاک باشند.

در این مراسم از بانوانی که به تازگی صاحب فرزند شدند تقدیر به عمل آمد.

در ادامه بیانیه هیئت داوران فنی نمایشگاه رصتا قرائت شدرسانه در اولین دوره نمایشگاه مورد ارزیابی و در کمیته 6 نفره سه رسانه و دو رسانه شایسته انتخاب شدند.

رسانه‌ای با محوریت کنترل والدین حائز رتبه اول شدند و تندیس و تقدیرنامه به نماوا رسید. رسانه عماریاسر رتبه دوم، رتبه سوم به مجموعه گپ فیلم اختصاص پیدا کرد.

مجموعه آفرینک را در این بخش، شایسته تقدیر دانستند. رسانه هدهد با این محوریت را نیز شایسته تقدیر اعلام کردند.

رتبه اول با توجه به گستردگی سرویس، امنیت و تعامل به مخاطب به فانو فیلم اختصاص پیدا کرد. رتبه دوم در این بخش به ملو فیلم رسید. همچنین سومین سکویی در این بخش مورد تقدیر قرار گرفت رسانه آپرا است.

هیئت داوران در این بخش سکوی فیلم نو و زینما را شایسته تقدیر دانست.

از جنبه زیبایی غرفه و تعامل به مراجعه کنندگان هم رتبه نخست به تماشاخونه رسید. دیگر غرفه برتر حضور فعال از نگاه مخاطب آستان قدس رضوی شد. همچنین غرفه آنتن در این بخش حائز رتبه برتر شد. همچنین آفند استودیو هم شایسته تقدیر شد.

در ادامه به رسانه‌هایی که به کم‌توان‌خواهان ارائه سرویس می‌کنند نیز مورد تقدیر قرار گرفتند و رادیو بامیک، لیندو فیلم، کدا مویز و همچنین دیجیتون تقدیر شدند.

انتهای پیام/

منبع خبر:تسنیم

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir