شروع پخش سریال «بیست‌کویید» از ۲۳ دی

شروع پخش سریال «بیست‌کویید» از ۲۳ دی
شناسه خبـر : ۱۲۹۲۹۷ دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰

سریال «بیست‌کویید» با محوریت وقایع و اتفاقات دوران کرونا در قالب روایت‌های شیرین از دو هفته آینده خودش را به آنتن شبکه سه سیما می‌رساند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی موج خبر، سریال 30 قسمتی «بیست کویید» به کارگردانی هادی حاجتمند در شهر مقدس مشهد جلوی دوربین رفت.

ماجرای این سریال به وقایع و اتفاقات دوران کرونا برمی‌گردد اما همه‌چیز را در قالب روایت‌های شیرین مطرح می‌کند.

داوطلب شدن عده‌ای از مردم را برای کمک به کادر درمان به تصویر می‌کشد اما در میان این افراد، شخصی است که انگیزه حضورش با دیگران فرق دارد.

به گفته تهیه‌کننده این مجموعه تلویزیونی سریال خوشبختانه فضای شیرینی دارد اما تلطیف شده فضای کرونا را تاریخ‌نگاری می‌کند. سریال از قبل کرونا شروع می‌شود؛ از آن گروه‌های جهادی که به میدان آمدند بچه مسجدی‌ها و گروه‌هایی که در روستاها فعالیت کردند. سریال به تزریق واکسن می‌رسد و با زبان شیرینی حرف‌های مهمی را مطرح می‌کند.

پیگیری‌های خبرنگار موج خبر نشان می‌دهد سریال «بیست کویید» قرار است از شنبه 23 دی‌ماه پخش خود را از شبکه سه سیما آغاز کند.

این سریال از شنبه تا چهارشنبه هر هفته روی آنتن خواهد رفت.

علی عامل هاشمی، علیرام نورایی، آزیتا ترکاشوند، فرزاد جمشیدی، اسدالله یکتا، میرطاهر مظلومی، حسن زارعی،فرج الله گلسفیدی، جواد سلطانی و صفر کشکولی، حسام خلیل‌نژاد ،محمد دلگشا، جواد سلطانی،علی ذکریایی، فاطمه مقدس، پانته‌آ کیقبادی، فهیمه مؤمنی، سعید ولی‌زاده، و چندین هنرمند دیگر در این سریال به ایفای نقش می‌پردازند.

از دیگر عوامل این سریال می‌توان به هادی حاجتمند (کارگردان)، حمید برزگر (نویسنده)، علی گورانی (تدوینگر)، حدیث حاذقی (مدیر برنامه‌ریزی)، جاودان زرین و احمد صمیمی (دستیار اول کارگردان)، مرضیه طبیجی و سارا طالبیان (منشی صحنه)، محمدحسین غفرانی (مدیر تولید)، یوسف سبحانی (مدیر فیلمبرداری)، علی سنگینی (طراح صحنه و لباس)، محسن طیبی بجستانی (مدیر صدابرداری)، آرش بادپا (موسیقی) ،محمدحسین ابراهیمی(طراحی و ترکیب صدا)،حسن پیله‌ور (طراح جلوه های بصری) مجتبی علی دوست (عکاس) و امیر ترابی (طراح چهره‌پرداز) اشاره کرد.

انتهای پیام/

منبع خبر:تسنیم

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir