«بیست کویید» سریال جدید شبکه سه

«بیست کویید» سریال جدید شبکه سه
شناسه خبـر : ۱۲۴۹۵۲ شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۵

سریال «بیست کویید» به زودی از شبکه سه سیما پخش خواهدشد؛ سریالی با فضایی شیرین اما تلطیف شده کرونا را تاریخ‌نگاری می‌کند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی موج خبر، سریال «بیست کویید» در حالی تصویربرداری‌اش در مشهد و حومه این شهر مقدس ادامه دارد که قرار است به زودی از شبکه سه سیما روی آنتن برود.

ابوالفضل حاجتمند تهیه‌کننده سریال به خبرنگار موج خبر گفته بود: این سریال قرار است پس از پخش فصل دوم «رحیل» به آنتن شبکه سه سیما برسد. خوشبختانه سریال با کیفیتِ مناسب، هنرنمایی خوب بازیگران و تلاش عوامل مراحل پس‌تولید را توأمان با روزهای باقیمانده تصویربرداری‌اش طی می‌کند.

.

فیلمبرداری این سریال 30 قسمتی تا یک ماه دیگر ادامه خواهد داشت.  علی عامل هاشمی، علیرام نورایی، آزیتا ترکاشوند، فرزاد جمشیدی، اسدالله یکتا، میرطاهر مظلومی، اصغر نقی‌زاده، جواد سلطانی و صفر کشکولی، حسام خلیل‌نژاد جزو بازیگران چهره این سریال‌اند و همچنین جواد سلطانی،علی ذکریایی، فاطمه مقدس، پانته‌آ کیقبادی، فهیمه مؤمنی، سعید ولی‌زاده، و چندین هنرمند دیگر در این سریال به ایفای نقش می‌پردازند.

این سریال با محوریت وقایع و اتفاقات دوران کرونا ساخته شده اما همه‌چیز را در قالب روایت‌های شیرین مطرح می‌کند. داوطلب شدن عده‌ای از مردم را برای کمک به کادر درمان به تصویر می‌کشد اما در میان این افراد، شخصی است که انگیزه حضورش با دیگران فرق دارد. سریال خوشبختانه فضای شیرینی دارد اما تلطیف شده فضای کرونا را تاریخ‌نگاری می‌کند. سریال از قبل کرونا شروع می‌شود؛ از آن گروه‌های جهادی که به میدان آمدند بچه مسجدی‌ها و گروه‌هایی که در روستاها فعالیت کردند. سریال به تزریق واکسن می‌رسد و با زبان شیرینی حرف‌های مهمی را مطرح می‌کند.

انتهای پیام/

منبع خبر:تسنیم

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir