افزایش کرایه تاکسی غیرقانونی است/ با متخلفان برخورد می‌شود

افزایش کرایه تاکسی غیرقانونی است/ با متخلفان برخورد می‌شود
شناسه خبـر : ۱۲۰۰۲۸ دوشنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۰

مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بروجرد، گفت: رانندگانی که به طور غیر قانونی نرخ کرایه را افزایش دهند، به تعزیرات حکومتی معرفی می‌کنیم.

فردین گودرزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار موج خبر با بیان اینکه تاکنون هیچ گونه لایحه‌ای مبنی بر افزایش نرخ کرایه حمل و نقل عمومی به شورا ارسال نشده است، اظهار کرد: هرگونه افزایش نرخ کرایه تا این لحظه ممنوع و غیر قانونی است، هر کدام از شهروندان در صورت مشاهده تخلف موارد را از طریق سامانه شهرداری، تلفن‌های سطح شهر و یا حضوری اعلام کنند.

وی بیان کرد: رانندگانی که به طور غیر قانونی نرخ کرایه را افزایش دهند، به تعزیرات حکومتی معرفی می‌کنیم.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بروجرد ، خاطرنشان کرد: هر گونه افزایش نرخ کرایه حمل و نقل عمومی باید از طریق لایحه به شورا ارسال و پس از تایید شورا به کمیته انطباق ارسال و در صورت تایید اعلام می‌شود.

وی گفت: اما تاکنون نه لایحه‌ای ارسال و مصوب شده و نه کمیته انطباق افزایش نرخی را تایید کرده است.

مدیر عامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بروجرد، اظهار کرد: با توجه به شعار سال یعنی مهارتورم و رشد تولید ما هم باید به فکر مهار تورم باشیم، زیرا یکی از فاکتورهای اصلی که بر روی تورم تاثیر گذار است نرخ کرایه‌های حمل و نقل عمومی است.

فردین گفت: از یک طرف دیگر هم باید هزینه‌های سرسام‌آوری را که متوجه رانندگان است باید مد نظر قرار دهیم، البته در این میان باید به فکر جیب مردم هم باشیم.

وی خاطرنشان کرد: ما هم از چهار هم فروردین مشغول بررسی کرایه‌های سال قبل ، تورم و افزایش نرخ قطعات مربوط به حمل و نقل عمومی هستیم تا به عدد کارشناسی شده و معقولی برسیم.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بروجرد ، عنوان کرد: در صورتی که به رقم معقول و کارشناسی شده‌ای در خصوص نرخ کرایه برسیم، لایحه‌ای را به شورا ارسال و در صورت تایید شورا و کمیته انطباق، به رانندگان ابلاغ می‌شود.

پایان پیام/

منبع خبر:فارس

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir